Castman Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Tenkte å prøve litt airsoft og tenkte å kjøpe en MP5. Ser det er mange forskjellige utgaver og merker, men vet ikke hvem som er best.. Vil gjerne ha fullmetal og en god kvalitetsfølele på våpenet Noen som har erfaring på dette? Endret 26. september 2009 av Castman Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Skal du ha fullmetall, må du ut med litt.. Hvor mye er du villig til å bruke? Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 hei ville kjøpt JG sin, med full kolbe. ektremt god kvalitet og kraftig har testet den selv og var sykt fornøyd Lenke til kommentar
Castman Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Ble visst Classic Army M16 utgaven med fullmetal Håper kvalitetsfølsen står opp til forventningene. Noen som har samme gevær eller lignende? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sportline? Sportline? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sportline-serien er vel ikke i metall? Trodde poenget med sportline var at de skulle være billigere, og at CA kuttet ned på bruken av metall på disse. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Den jeg kjøpte skulle visst være mye metal på Så gleder meg veldig å ta i den Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Sportline-serien er vel ikke i metall? Trodde poenget med sportline var at de skulle være billigere, og at CA kuttet ned på bruken av metall på disse. Sant. Da kan jeg gratulere deg med et bra våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå