Gjest jentte 19år Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Heihei eg og typen min skule på butikken en tur for å handle lit snopp til kvelden, på veien ned så sku han gå inom kompisen sin for å hente noe greier til mobilen. de regner ute og de er kalt, og han sier til meg ,- bare vent her du. (altså oppe i oppkjørselen hvor de ikke er noe takk å stå under som nedde med ingangsdøren) eg spør koffor, de er jo kalt ute så eg burde da kunne være med rett ned, er jo typisk han å begyne å prate en god del med de han møter. så eg får ikke noe svar han bare sier ,- tenkte de var best for deg å vente her. men eg ble nå med ham ned for å ringe på. kompisen hans er ikke hjemme så vi bestemte oss for å gå innom ham igjen på vei hjemm fra butikken. og gijen så sier han de samme når vi kommer frem til kompsien sit hus. ,- vent her du. koffor sier eg, han svarer ikke igjen og sier bare at eg kan vente der. eg blir nå med uanset og han ser sur ut. kompisen var hjemme og han fik hentet tingen som tok 1 min. og vi begynte å krangle om dette sener, for han såg at eg reagerte på de, eg spurte ham om koffor eg ikke kunne bli med rett ned? eg får aldrig noe svar på de før han kommer hjemm fra jobb 6 timer sener på dagen. Da fik eg svar som at 1 han var redd for at kompisen skule begyne å snakke om politik å at eg sku engasjere meg å begyne å krangle med kompisen siden han og eg har så ulike menninger 2 kunne hende at kompisen hans hadde noe som han vile snakke med ham aleine, personligt( å de selv om de tilbringer mye tid sammen . eg bor så langt borte og ser bare kjæresten min i helgene, altså kjæresten min har mye tid til denne fyren) 3 de ble altid problemer med at kompisene prøvde å stjele jenttene som min kjæreste dattet før meg, så han vile ikke ha meg med ned til han( å de selv om han ofte før prøvde å få meg med i kompis gjengen hans) men den forklaringen han kom frem til til slut var at han bare ikke vile ha meg med ned, å alle de andre unskyldningene hadde han ikke lenger forklaring på, eller så var han sakt noe feil sa han. overreagerte eg på dette når eg ble sur? hva sier derre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Han visste jo i utgangspunktet at du ikke ville godta sannheten, så da tvang du han til å lyve. Vet egentlig ikke hva det er du vil med tråden. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvis du ikke hadde hatt så liten selvsikkerhet så ville du 1. Visst svaret allerede 2. Gitt f. Lenke til kommentar
Gjest j19 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 nei,eg lurer på om eg overreagerer når eg ble forviret og sur da han flere gannger prøvde å få meg til å stå og vennte på ham opp i en oppkjørselen til kompisen? når han aldrig har hat noe imote å ta meg med til den kompisen før? eg syntes de var rart,og klarte ikke å riste de av meg og de ble krangel ut av de. var de teit av meg å kave meg sån opp over dett her? eg syntes bare de var lit mistenksomt spes når eg aldirg fik en forklaring på dette. har da aldrig hat noe imot å ta meg med til kompisene sine før Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 ja du overreagerte ! gi han en klem<3 Lenke til kommentar
Gjest j19 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 ja du overreagerte ! gi han en klem<3 ja, eg overeagerte nok, så vanskeligt å si når eg er så f... sta av meg. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 bare få d ut av verden Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kanksje du overreagerte og burde forstått grunnen. Men det å la deg stå ute i regnet er jo bare talentløst! Ville han ikke ha deg med der, burde han gått en anna gang! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg synes det vrirker litt frekt og la deg stå ute i regnet og vente for at han skal snakke alene med kompisen, og spesielt ettersom han ikke har noe saklig grunn for det. Virker i det hele tatt som han tar deg for gitt for dette er i hvertfall ikke slik man behandler sin kjære. Det burde være den største selvfølgen at dama følger med. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det var han som dreit seg ut høres det ut som, ikke du. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det var han som dreit seg ut høres det ut som, ikke du. Ja men å lage så stort nummer ut av det er jo en prestasjon :/ en må si unskyld først, så er d løst Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kanksje du overreagerte og burde forstått grunnen. Men det å la deg stå ute i regnet er jo bare talentløst! Ville han ikke ha deg med der, burde han gått en anna gang! Enig i den. Jeg hadde nok ikke akkurat blitt blid av den beskjeden selv, spesielt ikke når det ikke kommer noen god forklaring på hvorfor. At han har fortalt grunnen i ettertid er jo godt, da. Men å bli sur der og da? Ikke veldig unaturlig, spør du meg. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Syns ikke du overreagerte, men dette er nå en bagatell. Alle har uoverenstemmelser, bare få det ut av verden. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hva slags type er det som lar dama si stå ute i regnværet mens han selv er under tak? Hvis det er så farlig å ha deg med inn burde han jo heller dratt dit alene istedet for å insistere på å gå innom på tur til/fra butikken. Herregud, jeg ler meg ihjel - så mye håpløse folk det er der ute Endret 28. september 2009 av Transponder79 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kanskje han og kompisen planlegger en overraskelse til trådstarter? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kanskje han og kompisen planlegger en overraskelse til trådstarter? Kanskje han var en skrotpung som var dum nok til å drasse henne med seg hvis han visste hun ikke kunne være med inn? Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Synes ikke det var helt okey av ham å ville la deg stå igjen ute i regnet. Hvis det var noe viktig han ville snakke med kompissen sin om (noe som han ikke ville du skulle høre), så kunne han iallefall sagt at du kunne bli med og så kunne enten de to eller du gått et annet sted i huset/leiligheten så du ikke kunne høre ham. Han kunne eventuelt gjort det han skulle gjøre hos kompisen sin før eller etter han hadde vært med deg. Var ikke galt av deg å reagere på det. Men du burde kanskje tatt opp med kjæresten din at i og med at dere bare kan møte hverandre i helgene - så burde han fått dem unnagjort før han skal møte deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå