MonaH Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg bruker ikke ofte mobilen på nett, men prøvde facebook i dag. Funker jo, men.. På mobilen var jeg ikke helt sikker på hva/hvor jeg holdt på, men kom over "software til 6280 for facebook" Turte ikke laste ned noe, for dette var ukjent. Her er det jeg fikk link til: http://www.getjar.com/products/15801/FacebookMobile hva er dette, og hva gjør denne greia?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er en egen applikasjon for å komme direkte til facebook, slik at du slipper å skrive ned adressen til facebook. Virkelig unødvendig, holder egentlig at du skriver m.facebook.com i nettleseren din på mobilen for å komme til facebook. En egen applikasjon er egentlig helt unødvendig. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Ok. En annen ting ang min 6280. Jeg kan sende mail osv, og på facebook er det jo en "egen" mailadresse en kan sende mail/bilder til, og som visstnok skal oppdatere, komme frem på min vegg. Men de bildene kommer ikke frem på min profil/veggen?? Bildene må jeg jo legge ved som fil/vedlegg på 6280, kan det være årsaken? Det fungerer å sende til vanlig mail (ikke fb), for det testet jeg nå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 http://m.facebook.com/upload.php? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 der ja. Gikk da jeg sendte det som mms. Har prøvd e-postprogrammet på mob'n før uten at det gikk inn på fb. Gikk inn via mob'n på linken jeg fikk av deg, og klikka på "min" fb-adresse. Da fikk jeg opp at jeg kunne sende det som mms. Tusen takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå