Trondster Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Her er en gammel kjenning, som ville være med på oktoberfesten også. Dessverre fikk jeg ikke timet skikkelig, dette er brøkdels sekunder før han hoppet - håpet å fange ham i lufta. 11. Oktober - Tigergutt, gul og svart.. ISO 100, f/2.8, 1/6s ..og hun er Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 rå, rå, rå, dødsrå, dødsrå! Eneste jeg skulle gjerne blitt kvitt var refleksjonen av den svarte greia i vasen. Psykobaby, hva har hendt med deg? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Eneste jeg skulle gjerne blitt kvitt var refleksjonen av den svarte greia i vasen. Det er ryggen på sofaen - kom etterpå på at jeg skulle plassert en annen bamse/figur der, som hva den skulle hoppet etter.. Edit: For eksempel sånn? Fy! Ikke Herr Padde! Vel - men så kan man også skimte meg og stativet, da. ..Og jeg er redd! Endret 11. oktober 2009 av Trondster Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) ..Og jeg er redd!Ikke uten grunn. Hadde jeg hatt en tiger løs hjemme ville jeg ha ringt skadedyrkontrollen fortere enn svint (før noen ble skadet). Bra teknisk utført, innholdmessig forbedring i spoileren så sant man ikke har svakt hjerte. Endret 12. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Albix Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ha - artig at den svarte greia som reflekteres i vasen plutselig fikk en viktig funksjon i bildet. Har skjedd mye her siden jeg var på forumet sist: Nydelig solnedgang og rosen mot svart gjør seg godt. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tigergutt må få være med ja - tøft! Ble enda bedre i spoileren. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Edit: For eksempel sånn? Haha! Er det Kermit tigeren skal i strupe på? Ser hoppeklar ut. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Mange som har vokst opp ved en elv - kona flyttet først fra Kongsberg for å studere i Oslo, og jeg har hatt flere gode kamerastunder ved Numedalslågen. Fanget denne i kveldssolen - forfallent en høstkveld.. 12. Oktober - Båtparkering? ISO 100, f/5.6, 1/500s Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sjelfullt. Kunne trengt et lag maling. Eller kanskje ikke... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takker for kommentarer igjen! Og - du er vel referansen for når det skal males, Bykatt? *klappe, stryke* Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Har alltid vært en stor fan av Københavnsk arkitektur - liker bygninger, smug og gater. Det er mange som liker bygningene for de kunstneriske kvalitetene, og det sies at både Dalí og Magritte har studert og funnet inspirasjon her nede. 13. Oktober - Suensonsgade ISO 100, f/4, 1/200s Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er du ute og flyr nå? Pent der nede, må jeg si. Har ikke vært der selv, Legoland var alltid høyere prioritert.. Flott bilde som jeg gleder meg til å se på noe større enn en mobilskjerm Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Fikk "flyttet ørene" i dag, som det heter her nede (tvers over gaten for forrige (for)bilde, forøvrig). Hadde endelig med meg kamera dit, og det har vært for få portretter i tråden min. Så - her er et 14. Oktober - Innrammet selvportrett ISO 800, f/5, 1/60s (Nei, det er ikke sånn jeg pleier å holde kameraet i portrettmodus, men det så bare så "fint" ut med en arm som skygget for speilet.. ) Endret 14. oktober 2009 av Trondster Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Aaaargh! Sånn går det når man har satt PS-instillinger for rengjøring av fotokonk-bilder. Beklager mangel på exif på en del bilder tidligere i tråden.. ..Og nei, jeg er ikke ute og flyr - jeg både bor og jobber her nede. "Kongens By", ser du. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Er det vannskader på den døra? Upåklagelig plassering av lås og slå. Du må få sjekket autofokusen, selvportrettet er litt uskarpt, men ser du forsøker å finne måter å få større DOF på. Endret 14. oktober 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Er det vannskader på den døra? Upåklagelig plassering av lås og slå. Den har noen vanskader, i alle fall - det var visst en varevogn som rygget feil. Men - var vognføreren i vanvare? Lenke til kommentar
OysteinSanne Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg synes bildet ditt hadde blitt noe bedre om du kuttet den delen med fotografen. Da blir det mye linjer og dybde, men også en undring over hvor det ender. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg synes bildet ditt hadde blitt noe bedre om du kuttet den delen med fotografen. Da blir det mye linjer og dybde, men også en undring over hvor det ender. Joda, men for å få "tunnellen" til å være nogenlunde sentrert skal også observatøren (kameraet) være midt i bildet.. Kunne/burde nok testet et skudd hvor jeg bøyde meg enda mer ned, eller stod til siden (siden speilene står litt skjevt i utgangspunktet), men jeg var på vei ut fra frisøren, som skulle lukke.. ..Eller skulle jeg bare croppe? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Lite stemningsbilde på vei hjem, fra Østerport stasjon. Nede på stasjonen.. 15. Oktober - Sent på en torsdag ISO 100, f/5.6, 1/125s Tok også et bonusbilde tidlig om morgenen, men det er hverken for sarte sjeler eller delikate netthinner.. Av gode grunner i spoiler. Danmark - Ungarn 1-0 - dagen derpå ISO 100, f/2.8, 1/160s ..Av gode grunner i spoiler, sa jeg. Da blir det jo en ekstra spoiler, siden ekstrabilder fra før av allerede er i spoilere.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Rimelig symmetrisk må en si. Kun oppbrutt av naturlige elementer som f.eks. tog i det ene sporet. Fiffige arkitektoniske detaljer der mønet over perrongene blir gjentatt oppover hovedbygningen. Fin stasjon, og et sted Tom burde ha vært med tanke på høl til toget. Spoileren tyder på et akutt angrep av fugleinfluensa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå