Anthila Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Sjekket telefonen nettopp og da hadde jeg one missed call. Telefonr va 1 000 000 000! Hva skal det bety? Sitter forresten i USA nå og har norsk nummer hvis det hjelper. Endret 27. september 2009 av Anthila Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Sjekket telefonen nettopp og da hadde jeg one missed call. Telefonr va 1 000 000 000! Hva skal det bety? Sitter forresten i USA nå og har norsk nummer hvis det hjelper. Hemmelig nummer? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Da står det vel bare ukjent nr..!? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Ikke ring tilbake, google nr? Ofte er det sånn at de ringer deg, du ringer tilbake og volla 1000 kr fattigere. De har sånn du ringer og gir penger-nr. Sånn burde du unngå. Er det viktig ringer dem igjen. Endret 27. september 2009 av War Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 oi, kanskje det. Har ikke ringt tilbake og kommer vertfall ikke til å gjøre det nå. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nummer fra utlandet vil alltid ha + foran (eventuelt 00). Så dette kan ikke være et nummer i utlandet. Samtidig er det ikke et norskt nummer så jeg tviler sterkt på at dette er et ekte telefonnummer. Hvis noen fra utlandet ringer deg med skjult nummer vil det ikke nødvendigvis stå at nummeret er skjult. Noen ganger vises et helt annet nummer som ikke har noen sammenheng med innringers egentlige nummer. Vil tro det er det som er skjedd her. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 I det siste har jeg sett reklame for en tjeneste som gir deg mulighet til å sende meldinger fra valgfritt nummer/navn. Kanskje man også kan ringe fra valgritt nummer. Det kan ha vært noen som har ringt deg for å spøke med deg, og som har valgt det nummeret som avsendernummer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Bortsett fra at jeg savner et null helst bakerst er nummeret som trådstarter refererer til, på det nord-amerikanske, nasjonale formatet (NANPA), se også denne linken. Det ser ut som om det er et dummy-nummer for et nummer som sentralen i USA ikke klarte å identifisere. Edit: en periode kom "99 99 99 99" opp på displayet (NetCom trådløs bedrift) når oppringer var ukjent. Egentlig et greitt dummy-nummer, men det viste seg jo at det var en person som hadde det nummeret... Han fikk nok en del telefoner. Endret 29. september 2009 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg ringer ALDRI tilbake til et ukjent nummer (så fremt jeg ikke venter på en telefon da..) Er det noen som har behov for å få tak i meg, ringer de opp igjen. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå