Colder_no17 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hei ! Har et e-vga 3xsli x58 (ikke classified versjon) hovedkort som offiselt støtter 1333 mhz ram brikker det jeg lurer på er om jeg kan bruke 1600mhz brikker å kjøre disse på 1333mhz hastighet ? Mvh Colder_no17 Endret 26. september 2009 av Colder_no17 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Dette varier mer fra CPU til CPU enn HK til HK. Men ja, RAMen vil default kjøre 1066 MHz avhengig av CPU frekvensen din. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har Evga x58 SLI hovedkortet og bruker 6gb kingston Hyperx 1600mhz ram. Lenke til kommentar
Colder_no17 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Takker for alle svar men ser ut som jeg fant løsning på evga sin side. De oppdaterte bios'en til hovedkortet : SZ1A Updates Adds support for 2:10 memory divider (1600MHz) Enables 1333MHz and 1600MHz memory support on all retail CPU's (920, 940, 965) Så da tenker jeg problemet er løst. Endret 27. september 2009 av Colder_no17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå