Glassflasken Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hallo deeeer vi er 2 (kansje 3) gutter som i morgen har tenkt å lage en film om drap,alkohol,narkotika, osv. Vi tenkte at for å se litt voksne ut tar vi svart sprit tusj å "dotter" på haka og litt slik at det ser ut som stubber. ruller sammen papir for å få "ufarlig røyk" (^^) . PS: jeg vet at røyk er UT , Men dette skal være en film om det. Å noen gutter på 13 år kan vel ikke røyke tobakk så. Men vi skal ha knivstikking og pistoskudd og. så hvis dere har tips til skudd lyder og knivstikk lyder. å hvordan lage falsk blod, og andre tips hadde det vært RÅTT Takker Dere får se filmen senere =) redigeringsprog. VEGAS 7 EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=6Jd2G5a9kfs genial til å lage røyk. Mel ble litt dårlig får da kom alt ut med en gang hvis jeg ikke blåste svakt da. men er det noe bedre å bruke ?? ( hva bruker han i filmen ?) til alle: Dette er ikke en wannabefjortisgangsta film. Men syns det kansje hadde vært litt gøy å lage sånn film igjen ( 4 år siden sist XD! ) Fordi jeg kun har drevet med trampoline osv osv.. Endret 26. september 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå