Gå til innhold

Barcelonatur. Trenger hjelp med bestilling av hotell.

dahle90

Anbefalte innlegg

Hei skal til Barcelona den 11-14 Desember i år med 5 andre.

Ser etter:

-Rimelige priser på hotellrom/leilighet, alle skal bo sammen.

-Bra beliggenhet, sted med bra utesteder. Skal også til Nou Camp og se Barcelona spille.

Noen som vet om en bra side vi kan bestille hotell fra? Ikke skriv noe random du fant på google. Helst bare hvis du har bestilt derfra før, vet om noen andre som har bestilt fra samme side eller er sikker på at det er en bra side.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja vet, men er vel bare masse linker som folk kommer på i farta som står der.

Kommer på i farta? Det er de beste adressene foreslått av folk som reiser mye. Jeg skjønner ikke helt hva du er ute etter.

Det er stor konkurranse på det market og folk har forskjellig smak og behag. Jeg skjekker alltid med flere søkemotorer og direkte til hotellet.

Her er en test av slike søkemotorer, men den er helt utdatert idag. Den kan likevel gi deg tips om hva du skal se etter.

http://www.aftenposten.no/reise/article1326142.ece

Lenke til kommentar
Hei skal til Barcelona den 11-14 Desember i år med 5 andre.

Ser etter:

-Rimelige priser på hotellrom/leilighet, alle skal bo sammen.

-Bra beliggenhet, sted med bra utesteder. Skal også til Nou Camp og se Barcelona spille.

Noen som vet om en bra side vi kan bestille hotell fra? Ikke skriv noe random du fant på google. Helst bare hvis du har bestilt derfra før, vet om noen andre som har bestilt fra samme side eller er sikker på at det er en bra side.

Takk.

Gå inn på www.orbville.no! Søkemotoren gir deg mulighet til å søke blant over 500.000 hoteller fra 21 reisenettsteder. God tur :)

Lenke til kommentar

Jeg og damen min brukte lastminute.no da vi skulle til Barcelona sist februar. Kjøpte pakkereise fly+hotell.

Flyturen var fra Bodø og hotellet vi valgte var royal ramblas (4 stjerner) som ligger i hovedgata med gangavstand til alt som er viktig og nært til undergrunnen. Prisen for dette var 7800 kr. til sammen og da bestillte vi ca 3 uker på forhånd. Må si jeg er veldig fornøyd med det reisen og nettstedet vi bestillte fra.

Lenke til kommentar

Jeg har ligget på noen hoteller i Barcelona, men de var vel alle 4-stjerners +, kanskje ikke det dere er ute etter?

Hvis dere vil ligge i smørøyet, finn et på La Rambla, det er gata med alt av utesteder osv.. Placa catalonia og placa espana regnes jo og som former for sentrum, men er in fact ikke veldig sentrale om man er ungdommer på tur, ute etter det vanlige.

PS; Ta en tur opp til Olympiastadion en dag med fint vær. Mye artig å se der, samt en nydelig utsikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...