Lifeform Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hei, Har problemer med både visning og å se webcam på MSN. Har NextGenTel lenovo router (noe sånt)... Noen som har noe løsning på dette??! Funker verken sende eller motta, konstant på alle jeg prøver med.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Så sant nettet ditt fungerer ellers vil jeg nok utelukke nettleverandøren i fra feilsøkingen. Det er nok noe annet. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Så sant nettet ditt fungerer ellers vil jeg nok utelukke nettleverandøren i fra feilsøkingen. Det er nok noe annet. Nettet funker fint men det er ALLTID problemer med cam på MSN altså...! Kanskje Zonealarm er den store stygge synderen her... Skal sjekke! Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Funket som en drøm med en gang! Thanks. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Fant dette tipset på nett: Kjør: regsvr32 Softpub.dll Mssip32.dll Initpki.dll Etter jeg gjorde dette, samt reinstallerte MSN så funket alt igjen. Hadde litt problemer i etterkant her på annen maskin også, så poster dette som ekstra info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå