L4r5 Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så sjokkert over sånne historier. Har dere levd i en boble? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Tror du en utviklingshemmet jente på 14 år vil ha sex med over 100 menn for potetgull? Tja, ikke funksjonshemmede jenter på 14 år gjør det jo gratis Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Hva har det med saken å gjøre? Disse jentene utnytter en utviklingshemmed jente for potetgull mens de tjener en hel haug med penger. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Kanskje hu på 14 så mer verdi i potetgull enn penger? Kanskje det virker fair for henne? Kanskje hu likte det selv? Ingenting av dette er tatt med i artikkelen. Endret 27. september 2009 av Wabby Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Kanskje hu likte det selv? Ingenting av dette er tatt med i artikkelen. TROR du virkelig det? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Kanskje hu likte det selv? Ingenting av dette er tatt med i artikkelen. TROR du virkelig det? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om saken, men når hu går med på det 100 ganger uansett hvor funksjonshemmet hu er så må det vel si noe? Men hvis du tror jeg var seriøs i saken så må du nok ta deg en bolle Som fler sier i tråden, er ikke så mye å diskutere. Menneskehandler o.l. har skjedd flere plasser, det eneste som gjør denne saken "spesiell" er at det har skjedd hos søta bor og at det er yngre jenter det omhandler. Oh noes. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Mennesker uten noen sykdommer blir voldtatt uten å si noe om det også, det betyr ikke at de liker det. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 øøøø jeg vill også kjøpe noen 14 åringer jeg kan ha i kjellern Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 øøøø jeg vill også kjøpe noen 14 åringer jeg kan ha i kjellern Jeg vil kjøpe noen pedofile jeg kan ha i kjelleren. Kanskje de vil ha barn med meg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Kanskje hu likte det selv? Ingenting av dette er tatt med i artikkelen. TROR du virkelig det? Det er fult mulig at hun gikk vellvillig med på dette, med tanke på at hun fikk potetgull og snop for dette, for alt vi vet kan det hende at hun ikke hadde særlig mye i mot opplegget, det gjør det jo selvfølgelig ikke RETT, men vi vet jo ikke om denne 14-åringen har blitt direkte traumatisert av opplevelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå