Gå til innhold

14åring solgt til pedofile!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje hu likte det selv?

 

Ingenting av dette er tatt med i artikkelen.

 

TROR du virkelig det?

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om saken, men når hu går med på det 100 ganger uansett hvor funksjonshemmet hu er så må det vel si noe?

 

Men hvis du tror jeg var seriøs i saken så må du nok ta deg en bolle :)

Som fler sier i tråden, er ikke så mye å diskutere. Menneskehandler o.l. har skjedd flere plasser, det eneste som gjør denne saken "spesiell" er at det har skjedd hos søta bor og at det er yngre jenter det omhandler. Oh noes.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Kanskje hu likte det selv?

 

Ingenting av dette er tatt med i artikkelen.

 

TROR du virkelig det?

 

Det er fult mulig at hun gikk vellvillig med på dette, med tanke på at hun fikk potetgull og snop for dette, for alt vi vet kan det hende at hun ikke hadde særlig mye i mot opplegget, det gjør det jo selvfølgelig ikke RETT, men vi vet jo ikke om denne 14-åringen har blitt direkte traumatisert av opplevelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...