Gå til innhold

Iphone? Hjelp til valg av musikktlf.

kstyle

Anbefalte innlegg

Hei.

iPoden min led den samme skjebnen som mange andre gjør, og gikk bort her en trist høstdag.

Problemet er da at jeg ikke har noe å spille av musikk på. I tillegg har jeg en god gammeldags k750i som jeg tekster og ringer med. Derfor ønsker jeg å kombinere en god telefon med en god musikkspiller.

Problemet er da at jeg ikke har så veldig god innsikt i mobilenes verden. Jeg har hatt iPod i alle år, og synes menyene er gode og oversiktlige. Derfor vurderer jeg iPhone. I tillegg er telefonen spekket med mange muligheter.

Grunnen til at jeg ikke har bestilt enda, er at jeg lurer på hvordan en iPhone vil fungere med et vanlig abonnement som f.eks. youngtalk? Er det veldig nødvendig å ha nettfunksjonene som krever de dyre iTalk abonnementene?

Noen tips på hva som fungerer. Vil helst ikke ha HTC, Samsung Omnia HD eller Xperia og den type mobiler. Synes det blir for mye stæsj. Liker det rent og oversiktlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg for min del har skrudd av både 3g og edge, så jeg nekter tlf min å gå på nett hvor jeg ikke har wifi;)

vil ikke si jeg merker at jeg mangler noe egentlig... Er nesten åpne wifi overalt i bergen;-)

Så har jo spotify offline mode også, noe som eier^^

Endret av xico
Lenke til kommentar

Noen folk snakker om at de ikke skjønner at folk har iphone uten å ha internett abb.

Jeg har hatt samtlige iphones, alltid avbrutt italk og gått tilbake til mitt abb.

Du trenger virkelig ikke internettet overalt, sjeldent jeg er innpå, og når jeg er er det for å se når ett tv prog starter. Bruker rundt 20kr måndten på internett. + italk abbonomentene suger jo direkte rass, betaler dødsmye for så lite.

Lenke til kommentar
Så har jo spotify offline mode også, noe som eier^^

Åja, så jeg kan høre på spotify på tlf uten å være på nettet? Om jeg har oppdatert spillelister osv via nettet en og annen gang via wi-fi, så kan jeg bruke det uten å være koblet på?

Lenke til kommentar

Å ha en iPhone uten å ha mulighet til å bruke nett mye er bortkastet spørr du meg... Da hadde jeg heller valgt å hatt en iPod Nano/Touch og en BRA mobiltelefon. iPhone er nemlig ikke så bra telefon... Det er funksjonaliteten alt-i-ett som gjør iPhone attraktiv. Og skal man ikke utnytte den så kommer man bedre ut av det med to enheter, en til hver funksjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...