EditeD Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Heisann ! Alle kommentarer fra workloggen går hit, spør og grav, kom gjerne med konstruktiv kritikk, og ikke minst forslag og endringer som kan gjøres. Jeg kommer til og oppdatere førsteposten fortløpende. Worklog Endret 30. september 2009 av EditeD Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) edit : Slettet Endret 16. februar 2010 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Japp, det er det vi har snakket på. Spørs bare hvor lang tid det tar da Du er uansett #1 på lista der. Nuh, tilbake til spørsmål/kritikk Endret 26. september 2009 av EditeD Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvor mye RAM, sa du? Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Hehe, sorry at jeg ikke skrev opp hvor mye minne det blir, skal fikse det. Regner med 8GB. Vurderer også OCZ Reaper-RAM, men den er dyrere og jeg ser den kun i sett med tre moduler, så da mangler jeg en brikke. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Edit : slettet Endret 16. februar 2010 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 jeg har nesten alle penge nå ;D Til? Om det har noe med kjøp og gjøre, tar vi det på PM/MSN Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 ser spennende ut gleder meg til update Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 ser spennende ut gleder meg til update Cheers Bilder kommer vel over helgen. har noen andre planer også, men må bare tenke igjennom ting før jeg lister det opp. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) EDIT; Det hadde du gjort. Bare jeg som glemte å trykke F5 Ser ut som et bra prosjekt! Følger med videre =) Endret 28. september 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg stemmer BTX. Er null problem å snu kortet, og om uhellet skal være ute og det lekker fra CPU blokken så slipper du å gi skjermkortene dine en ufrivillig dusj. Har selv et TJ 07 med 2 doble Mist radiatorer i bunn og en dobbel 92mm i bakkant. Kjøling på NB, SB, CPU, GPU og 2xHDD, er helt vanvittig hva man får plass til inni dette kabinettet. Lykke til med byggingen, jeg skal følge med! Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 EDIT; Det hadde du gjort. Bare jeg som glemte å trykke F5 Ser ut som et bra prosjekt! Følger med videre =) Du påpekte vel "%20" tegnene som fucka opp hele innlegget, tenker jeg? Hehe ;D Takk! Bare og komme med kontruktiv kritikk! Jeg stemmer BTX.Er null problem å snu kortet, og om uhellet skal være ute og det lekker fra CPU blokken så slipper du å gi skjermkortene dine en ufrivillig dusj. Har selv et TJ 07 med 2 doble Mist radiatorer i bunn og en dobbel 92mm i bakkant. Kjøling på NB, SB, CPU, GPU og 2xHDD, er helt vanvittig hva man får plass til inni dette kabinettet. Lykke til med byggingen, jeg skal følge med! Takk! Ja, da blir det vel BTX når du legger det frem slik. Er ganske enig i lekkasje-biten, pluss at jeg slipper og dra kabler rundt grafikkortene, det er jo også et stort pluss ettersom de ikke skal kjøles med vann. Hørtes ut som en innteresant bygg, dePt! Kan du slenge opp noen bilder? Kanskje jeg får noen idèer og tips av deg. Cheers! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Startet opp datan like før helgen og har tatt bilder, men nå finner jeg faen ikke igjen kabelen til kameraet og fruen presterte å vrake kortleseren min så jeg får de ikke over på datan. Skal se om jeg får lånt meg en kabel med en kompis elelr noe. Er et forferdelig rot inne i maskinen da. Hadde ikke tid til kabelorganisering, så jeg må nok rydde opp en dag Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Ah, slik og forstå! Bare bruk den tiden du trenger, kommer til og være ganske lenge til jeg har alle deler jeg trenger. Når jeg får pakken fra coolbits myldrer det helt sikkrt med enda flere idèer på denne kanten etterhvert også Hvordan har du løst "problemet" med harddiskene? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Fikk låne kabel med naboen. Som sagt, kabelorganisering er ikke gjennomført enda, men ellers så nermer den seg ferdig. Håper du kan dra litt inspirasjon ut av bildene, om du vil ha flere, og av bestemte løsninger så er det bare å si fra. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg ville kanskje kjøpt et hardisk bur fra lian li istede.. det passer faktisk bedre inn. Men det er da min mening! (lianli leverer noen uten logo) Hehe. Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Pent, dePt! Skal gå bildene litt etter sømmene, så kanskje det blir bra her også Liker det du har gjort med tubingen, tror det blir noe likt det jeg kommer til og gjøre. Takk, Botnevik. Vil denne passe i kabinettet, eller er det en Lian Li standard? Lian Li EX-23B. Cheers Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Sorry dobbelpost, men; Er der noen som har peiling på toll? Hva er avgiftene? Jeg vet MVA is a bitch og ligger på 25%, men hva med resten av tollen? Håper det er noen "gurus" der ute. For the record ble pakken fra danmark på rundt 2000NOK, betalt med VISA. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Toll gebyr er betaling for at noen andre skal tolle for deg. Posten tar vel 100,- noen tar ingenting og andre mer Men rundt 100-lappen er en grei pekepinn Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Toll gebyr er betaling for at noen andre skal tolle for deg. Posten tar vel 100,- noen tar ingenting og andre mer Men rundt 100-lappen er en grei pekepinn Okei, så staten tar ikke noe avgifter i gjennom det som kommer inn i landet? Er det noe jeg har missforstått nå? Føler meg en smule forvirret. Om det du sier er at jeg ikke betaler noe mere enn for frakten igjennom tollen, så er vel det forståelig.. Er jo egentlig helt kurrant med 100 - 200 kr da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå