Knife Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Har man altså høyere tersteron i kroppen hvis man har stor hårvekts (tenker på selve kroppen, ikke på hodet). og har det seg slik at de som kommer seint i pupberteten eller ikke har så høy hårvekts har lav testeron? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Tror også det har mye med gener å gjøre, pappa og meg og min bror har mye hårvekst Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Ingen sammenheng. edit: dette var et svar på om tidlig hårvekst=ekstra testo. svaret er basert på at jeg hadde helskjegg da jeg var 16 uten evne til å ta en eneste armheving. Endret 27. september 2009 av Ingar Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) jeg har bart og fyttirakkeren med hår på kroppen. I begynnelsen i 8 hadde jeg sånn skog under armene, mens de andre hadde sånn 1-4 hår under armene. Høres egentlig ganske logisk ut at man har høyere testeron når man har tidlig hårvekst. Hårvekst kommer vel av testeron? Endret 27. september 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Som Overdox sier er det veldig genetisk bestemt når og hvor mye hår du får. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Helt helt helt individuelt tror jeg. Har en kompis som kom veldig veldig sent i stemmeskiftet og som har lite hår under armer osv, men som tidlig fikk kviser o.l. Men jeg vil egentlig tro at mye kroppshår har med testosteron å gjøre. En annen venn av meg opplevde økt hårvekst når han gikk på ZMA, som altså da skal øke testosteron-nivåene. Når jeg gikk på ZMA opplevde jeg ikke noen særlig økt hårvekst, men merket jeg ble mer aggressiv.. Så tror slikt er helt helt individuelt som sagt, og det har masse med gener å gjøre. Mye kroppshår trenger ikke nødvendigvis bety høye nivåer av testosteron. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Ikke mange 14 åringer som har skjegg og hår på magen nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå