Ferendaz Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har sett en hettegenser jeg kunne tenkt meg, men finner ingen som har ;/ Det er som en langarmet tskjorte med hette. Altså tynt stoff. Klarer ikke å finne bilder av den, men jeg så Mohinder i heroes med en sånn en i begynnelsen av sesong 3. Hadde vært kjempe om noen viste om en butikk som hadde sånne Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Bilde? Lenke til kommentar
MST Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Noe ala. dette kanskje? Var på H&M på stovner og følte at de ikke hadde noe av de " fine " plaggene som er på nettet... Har de mye mer av herre/ungdomsklær hos H&M i sentrum? Så bla. etter den jeg viser bilde av her. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Kan se for meg at de har mer i sentrum, ja. De har mer herreklær her enn der enn de har på HM-butikker i andre mindre byer. Endret 26. september 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Ganske lik den på bildet ja, bare uten knappene! Skal gå på H&M å se jeg Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå