xchrisx Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har en Sony AD-7173A dvd brenner, denne støtter desverre ikke dvd+r dl. Noen forslag om jeg kan fikse den slik at det fungerer? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du kan kjøpe en brenner som støtter plater med dobble lag eller du kan holde deg til enkeltlagsplater. ...og DVD-brenner skrives med bindestrek. Jeg trodde at det var noe som hadde tatt fyr. Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Ok, jeg skal huske å skrive rett neste gang Den leser dvd-r dl søkte litt på google og det stod at jeg kunne oppdatere driveren så ville det fungere å brenne dvd+r dl, men det funket ikke :S Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) I følge spesifikasjonene, som står her støtter brenneren din DL plater. Men det er kanskje ikke alle typer media den liker like godt, noe som kan avhjelpes med en firmware (BIOS) oppgradering på brenneren. På denne siden finner du oppdatering, og lise over anbefalte media. Endret 26. september 2009 av BearCat Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg får opp denne beskjeden på IMGBURN ( medium not present ) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Da klarer ikke brenneren å kjenne igjen platen eller i det heletatt registrere at det er en plate satt inn. Prøv en annen produsent og se om det hjelper. Lenke til kommentar
xchrisx Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Så jeg må bare finne meg i det å kjøpe ny brenner? ''/ Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Annen plate produsent er det han mener. Enkelte brennere er merkefreaker... For eksempel, MÅ ha Verbatim plater til min bærbare, noe annet kommer ikke på tale for den brenneren, da nekter den å gjenkjenne platen for brenning eller den brenner feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå