neoman Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 kjøpte meg aion tower of eternity i går. får feilmeldinge under instalasjon. virker som pcen min ikke klarer å innstalere net framework 2.0 saken heter i alle fall components setup. jeg trykker accept. og får meldingen an error have occured while innstalling components for components. setup cannot continue until all components have been succsesfully innstalled jeg trykker så details. og får denne meldingen Setup has detected that the publisher of file 'C:\DOCUME~1\VIKTOR~1\LOKALE~1\Temp\VSD2DD.tmp\dotnetfx\dotnetfx.exe' cannot be verified. See the setup log file located at 'C:\DOCUME~1\VIKTOR~1\LOKALE~1\Temp\VSD2DD.tmp\install.log' for more information. trykker til slutt close på components setup. og får meldingen a required component was not succesfully installed net framework 2.0 setup will now abort. ca 1-2 min senere får jeg meldingen the Nc launcher failed to install, and it.s required for innstalling aion. setup will now exit. Noen som har den fjerneste anelse om hvordan jeg kan løse dette? har googla en del. leti rundt på forumet til Aion online. uten å finne en eneste løsning på problemet. setter pris på all hjelp! noen forslag til hva jeg skal gjøre? har gledet meg i evigheter til dette spillet. så er litt surt har prøvd å innstalere spillet sikkert opp mot 20 ganger. restartet pcen. prøvd med å uten internett på. skrudd av brannmur virus program osv. fremdeles ingen fremgang. Lenke til kommentar
Sotk Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Har du prøvd å installere net framework 2.0 utenfor spillets instalasjon, altså google det laste det ned og installere det manuelt. Eller hvis jeg forstår det riktig er dotnetfix og net framework forskjellige ting så du kan prøve å laste ned dotnetfix og. Men les litt om det først Endret 1. oktober 2009 av Sotk Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mulig problemet ditt er at installeringen av framework og dotnetfix består i at du ikke kjører med administrator tilgang, dermed blir de nektet å installeres av operativsystemet. Prøv å velg at alle program skal kjøres som administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå