BeCo Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Har den siste tiden hatt noen problemer med min Windows XP. Maskinen har satt locket ditt og datt og fucka opp hele systemet... Greit nok, men nå har IE og klikka... Og når jeg ikke får kommet meg innpå hw.no når jeg føler for det, da blir jeg ganske forbanna Altså, jeg åpner IE og og skriver hw.no i addresse bar'n. Og med en gang jeg trykker på addresse bar'n og begynner å skrive, så kommer det opp en error. Det samme skjer hvis jeg skal logge meg inn en plass, jeg trykker på feltet, og begynner å skrive. Er det noen som aner hva som er gale? På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Har den siste tiden hatt noen problemer med min Windows XP. Har du sjekket for virus og kjørt adaware? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 En formatering fikser det meste Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Har sjekket på adware ja, nothing there... formatering jah.. hehe, gidda kje det! Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Har du prøvd å kjøre en reperasjon av IE? har hatt en del problemer med den selv, men ikke akuratt det. Men de jeg har hatt har blitt borte med en registerscan og en reperasjon. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 reperasjon.. hvem hva hvor? Er det noe innebygd i windowsen da eller? Lenke til kommentar
abene Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 reperasjon.. hvem hva hvor? http://support.microsoft.com/?kbid=318378 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå