Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Munnsårlignende sår under munn


B25S

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har i omtrent 1 uke (eller kanskje mer?) hatt en rød prikk under leppene mine. I starten så det ut som om det var noe som skulle bli til en kvise.

Nå viser det seg at den røde prikken bare har vokst og vokst, til noe som kan minne om munnsår. Den er ca. 1-2 mm unna leppa, og den er nå 6-7mm i diameter (den begynner å bli litt stor med andre ord).

 

Og det som nå har skjedd, er at det har begynt å poppe opp lignende sår rundt nedenom det første såret. Det er av samme sorten når det gjelder sår.

 

Jeg har ordnet meg en salve mot munnsår som jeg smører på en del ganger om dagen, dette reduserer veldig mye av smerten da sårene er som åpne sår eller følelsen av syre som etser inn i huden.

 

Det slo meg i dag at dette kan slettes ikke være et normalt munnsår!

 

Siden jeg mest sannsynlig må vente til mandag før jeg kan få ordnet meg en time hos min lege, så er jeg litt nysgjerrig på hva dette kan være.

 

 

Forresten, når jeg ikke smører på salven, så tørker sårene seg helt, og sprekker opp og lekker en blanding av verk og blod.

 

 

Noen som vet hva det kan være?

Endret av AsbjørnH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke helt.

Det ble aldri en kvise, men det var veldig lignende om en ser bortifra den gule/hvite prikken som ofte er oppå kviser.

 

Det jeg irriterer meg over er at den stadig vokser og at det blir flere og flere like sår. Jeg har aldri fått kviser på haka eller rundt munnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...