Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hakkete lyd/bilde, resulterte i ødelagt pc?

Anbefalte innlegg

Eg har ein forhaldsvis god pc, som for tida gjekk som ei klokke etter at eg bytte ut min 500 og noko w psu ut med ein eldre og fungerande 430w psu. Heilt til eg hadde flytta pcen min til ny leil. Eg skrudde min kjære pc på og oppdaga til skrekk og gru at den ikkje klarte å spele musikk ein gong utan at den hakka og både bilde og lyd var skikkeleg bad. Eg la merke til at pcen vart verre då eg kopla til eksterndiskar. Eg fekk ein kompiss til å sjå på pcen min og har meinte chipsetet mitt vart unatuleg fort og for varmt. Me bytta ram og han tok vekk ein sata kabel og bytte med ein anna for han meinte den andre var vridd. Etter dette starta pcen men klare ikkje komme forbi bios, noko han meinte var ein god ting sidan det ville sei at hardwaren er i orden, og at ein xp reinnstallering vil ordne saken. Eg synest dette høyrest veldig dårlig ut då eg gjekk frå ein funksjonell pc med hakking til ein klump som seie "alt er fint" i bios men likevell ikkje let meg komme vidare.

Hjelp? Kva kan vere gale:-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Det at maskinen hakket nar du spilte musikk høres for meg ut som at maskinen overopphetes, og maskinen underklokker seg selv for å ikke svi av hardwaren. Sjekk at alle vifter spinner og at det ikke er for mye støv i kjøleribben.

Det at maskinen ikke kommer forbi BIOS etter at kameraten din flyttet på en SATA kabel høres ut som maskinen din ikke finner diskan du har windows instralert på. Er du sikker på at alle kablene til harddisken er satt riktig? Både strøm og SATA kabelen?

Hvor langt kommer maskinen i BIOS for den restarter/stopper?

Håper du får fikset maskinen din til å fungere igjen :(

Lenke til kommentar

Ja eg skjønner ikkje heilt kva som er gale, prøve å finne mine eldre innlegg på diskusjon for å copye over hardwaren min men klarer ikkje å finne nokon av mine eldre poster ein gong^^

Eg tenkte først at det var psu sidan den har tatt kvelden før, eg har eit skjermkort som trenger 2x 6pins men eg har berre ein 6pin og må konvertere 2x4 til 1x6. Gradene på resten i PCen virker greit og den høgaste tempraturen då PCen funka var 52 ifølge PC wisard, men den viser jo ikkje chipsettet. Har tidlegare laga ein tråd der eg spurte om PCen min var for varm og svara eg fekk var nei, PCen min ligger på akkuratt samme tempratur som då.

Eg veit det ikkje er ram, eit tidlegare problem har vore at cpu vifta ikkje er skikkeleg festa, men det er den på min intel 2.33ghz prosessor. Eg har hatt veldig mykje problem med PCen min sjølv om eg behandler den bra, fjerner støv, legger på kjølepasta, reinnstallerer, partiserer, har ein heilt ny clean disk, absolutt alt i PCen min har blitt bytta ut sidan eg fekk den, men på eit eller anna mystisk vis klarer den alltid å fucke seg til.

Kompissen min seier eg ikkje har partisert disken nok og at eg bør vete kva raid i bios er og at eg mishandle PCen min sin harddisk, men eg har akkuratt kjøppt ein ny 750gb hardisk (upgrade frå 80gb) som eg har partisert der eine er til spel og den andre er til windows og til dømes Ventrilo, skype og msn. Eg har omtrent ikkje rørt min nyinnstallerte disk så det er ingenting drit som ligger der, alt slikt er på eksterne disker. Eg er rett og slett ganske skeptisk no.

Om nokon kunne hjelpe meg med å svare på kvifor eg ikkje finner gammle poster og om harddisken min kan vere grunn på problemet med at min PC som køyrer spel glatt ikkje kan spele ei låt eller eit dårleg spel ein gong utan at eg trur den skal krasje og smelte sammen til ingenting:(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Når det gjelder de gamle postene må du huske å forandre på Tidsperiode boksen når du går inn pa "Mine inlegg".

Når det gjelder maskinen din så lurer jeg på om det kan være driver problemer, tror nesten jeg må anbefale deg å formater og instralere Windows på nytt igjen.

Husk å ta backupp av alle viktige ting før du formaterer (har klart å glemme dette selv tidligere :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...