dan83 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Lagde et par sort/hvit versjoner av disse to bildene, hva syntes dere? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Tror det kunne blitt bedre med en annen sorthvittkonvertering, dette minner meg litt for mye om helt vanlig "greyscale" i photoshop. Vil ha mer kontraster, har sansen for harde kontraster i sorthvittbildene. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Tror det kunne blitt bedre med en annen sorthvittkonvertering, dette minner meg litt for mye om helt vanlig "greyscale" i photoshop.Vil ha mer kontraster, har sansen for harde kontraster i sorthvittbildene. Jah, du har kanskje et poeng der! Jeg har uansett aldri vært noe særlig fan av sort hvit bilder; disse bildene ser bedre ut i farger uansett. Men syntes allikevel at første bilder funger greit i sort/hvit Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Det første jeg vil si er stilig! Tror en fin s-kurve i lys/skygge-partiene ville gjort seg, da får du en fin kontrast som gjør bildet mer spennende. Men det falt virkelig i smak her, er en skikkelig sucker for abstrakte sort/hvitt-bilder, og sort/hvitt generelt. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 syns de gjør seg ok i sorthvitt, men tipper at de med litt fargespill blir minst like bra (har ikke sett fargeoriginalene). men et blå-grønt skjer som varierer med vanndybden og steinskyggene kunne sikkert vært stilig. ellers en fin trolsk stemning med fine runde steiner. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 her er farge versjonene,de er nok litt bedre de ja. Har vist dem før her, men fikk ikke så mange tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Tilbakemeldingsaktiviteten går i bølger. Syns fargene tilfører detaljer som forsvinner i sorthvitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå