Strongbow Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvor lang tid tar det å varme en stekeovn til 200-220 grader? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 kommer ann på ovnen, 10 min kansje? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 jeg bruker 12min på å steke en grandis, setter pizzaen i ovnen , så skrur jeg ovnen på , 12 min etterpå så er den perferkt stekt.. så ca 2 min på å varme opp stekeovnen til 200 grader med varmluft da.. over og undervarme tar evigheter.. kanskje 10min Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Perfekt pizza skjer bare med over og under-varme 9min tar det! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvor lang tid tar det å varme en stekeovn til 200-220 grader? Det finnes ingen rette svar på dette spørsmålet. Det kommer veldig ann på ovnen din, nettspenningen i huset ditt (effekt er et produkt av strøm og spenning). Dessuten har kvaliteten på varmeelementene noe å si, isolasjonen i ovnen og ikke minst hvilken type ovn du har. Ut i fra egen erfaring vil alikevel jeg driste meg til å si maks 15 minutter, såfremst ikke ovnen din er av en sær type, eller meget slitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå