selunge Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hei jeg har nettopp kjøpt meg en ny mobiltelefon for dem som lurer så er det en Iphone 3G på www.djuice.no der står att jeg må kjøpe tilbehør f. eks ladder, USB-port eller hva det nå heter Separat, eller får jeg dette helt gratis i pakken med telefonen? Det står også på forsiden att det tar 2-4 dager tok det så lenge med dere om dere har bestilt mobiltelefon på denne siden setter pris på godt svar -Selunge- Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvis det står at det selges separat følger det ikke med. Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 lader, usb kabel skal ligge i iphone-esken, med mindre telenor er så gjerrig at de har tatt det ut av esken, noe jeg tviler på. Lenke til kommentar
selunge Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 lader, usb kabel skal ligge i iphone-esken, med mindre telenor er så gjerrig at de har tatt det ut av esken, noe jeg tviler på. jeg tror ikke de er gjerrige men dårlig gjort av dem med ''selges separat opplegget'' Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Store bokstaver blir oppfattet som skriking og det kan gjøre andre brukere irriterte og gjøre at de oppfatter deg som uhøflig. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
selunge Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Store bokstaver blir oppfattet som skriking og det kan gjøre andre brukere irriterte og gjøre at de oppfatter deg som uhøflig. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Har du egentlig hørt om overskrift ? Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Trådstarter har fått mulighet til å endre emnefelt. Da dette ikke blir gjort, stenges tråden! Da trådstarter er ny på forumet, minner jeg om at tråden kan gjenåpnes mot at emnefeltet endres. Send da en PM. Endret 26. september 2009 av Patience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg