Gå til innhold

BESTILT IPHONE 3G

selunge

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har nettopp kjøpt meg en ny mobiltelefon for dem som lurer så er det en Iphone 3G på www.djuice.no der står att jeg må kjøpe tilbehør f. eks ladder, USB-port eller hva det nå heter Separat, eller får jeg dette helt gratis i pakken med telefonen?

Det står også på forsiden att det tar 2-4 dager tok det så lenge med dere om dere har bestilt mobiltelefon på denne siden setter pris på godt svar

-Selunge- :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Store bokstaver blir oppfattet som skriking og det kan gjøre andre brukere irriterte og gjøre at de oppfatter deg som uhøflig.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Store bokstaver blir oppfattet som skriking og det kan gjøre andre brukere irriterte og gjøre at de oppfatter deg som uhøflig.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

Har du egentlig hørt om overskrift ?

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...