Term Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 heisann. Fant denne og vet ikke om den er postet før. Link Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Den er ikke postet her og den var Fikk jo latterkrampe etter noen linjer bare. Sleit meg igjennom med krampen Lenke til kommentar
tore- Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Gammel men artig. Tror though den ikke er real. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 har lest den før men allikavell Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Dette er ikke bullshit: Mot slutten så lo jeg så tårene rant Girl: HARRRRRRR Boy: Mmmm I grab your swelling buttocks in my hands. Boy: You begin to sway back and forth. Boy: going limp Girl: this is stupid Boy: ...still limp Boy: Do it! Girl: HARRRRRRRRRRRRR Boy: I turn you around to lick your asshole. Boy: I pry apart that battleship you call your ass. Boy: I see shit nuggets hanging from the hair around your asshole. Girl: WTF?!?!? Boy: They stink really bad. Girl: OMG STOP!!! Boy: I start to get fed up with your ugly ass Boy: I tear off your wooden peg leg. Boy: I ram it up your ass. Girl: YOURE A FUCKING PYSCHO!! Boy: Then I pour hot carmel over your head. Boy: And turn you into a fucking candy apple... Boy: I kick you in the face! Girl: FUCK YOU ASSHOLE!! Boy: The celluloid from your cheeks hits the side of the cabin... Boy: Your parrot flys away. Boy: ...going limp again. Boy: Hello? Boy: Say it! Boy: HAARRRRRR!!!!! :lol Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 I thought you were bullshitting me! Boy: Why would I do that? Girl: I can't believe that cops are after you Boy: I can't believe Santa lets you sit on his lap.. Girl: F*C* YOU!!! Boy: You'd break both of his legs. Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Jo jeg lo noe så sinnsykt av den når jeg leste den. det startet med dette. Girl: I've lost weight since then. Boy: I hope so Girl: what?!? Girl: that hurt my feelings. Boy: Did it? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Den gir meg latterkrampe jo.. stopp! stopp! :lol: Beste jeg har sett på lenge! Haha Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Girl: You look like the Farm Fresh guy lol Boy: Well, you look like you ATE the Farm Fresh guy.... Boy: Not to mention all the groceries. Girl: Go fuck_ yourself Stop your killing me... snakk om å være desperat og særdeles dum. Hu må ha vært veldig feit og veldig ensom. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Gammel men artig. Tror though den ikke er real. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Den var så genial. Gjør ikke noe om den er gammel vel Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 han er god til å få jenter til å bli... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 beste chatloggen EVER! Girl: I don't want to send you the picture cause I'm not pretty Boy: Most cops aren't Girl: IM NOT A FUCKING COP YOU DICKHEAD! Boy: Then send me the picture. Boy: Will it make you feel better if I send you my picture? Girl: yes Boy: Alright let me find it. Girl: kks Boy: Okay here it is. *PIC* Girl: this isn't you. Boy: I'll be damned if it ain't! Girl: You don't look like that. Boy: How the hell do you know? Girl: cause your profile has another picture. Boy: The profile pic is a fake. Boy: I use it to hide from the cops. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Han var en SYK fyr. Rett og slett. Men morsom! Men syk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå