4588pkdkrikue5c Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Utruleg naivt av trådstarter. Nå dei små kvite venene dine ein vakker dag sett barn på denne kvinna nytter det ikkje å berre å "hoppe av i svingen" slik du bruker å gjere. Det fungerer berre ikkje slik, lille venn. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Du burde kanskje tenke over hva du gjør.. Hvis ho ikke vil begynne på p-piller, så bruk kondom eller lev uten sex! Egoistisk av deg å gjøre det du har gjort! Min signatur forteller hva jeg syntes! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Du kan aldri tvinge noen til å bruke p-piller, så om hun ikke ønsker det må du rett og slett bare bruke kondom. Jeg skjønner godt mange jenter ikke ønsker å bruke p-piller, det kan medføre en del bivirkninger, ergo, ønsker hun det ikke, kan du ikke påtvinge henne det. Endret 29. september 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det bare jeg som ser det store utspranget av egoisme i trådstarter og hans utrolige ønske om å skryte av sitt eget sex-liv her? Hvorfor lage en tråd når du allerede har svar på alle spørsmål og problemstillinger du spør om? Det eneste vi kan trekke ut av denne tråden og hva du har skrevet er at du er en egoistisk drittsekk. "No offence". Ikke fått deg et ligg ennå? -Loser. Trådstarter er et gigantisk troll. Fører ikke dette til IP-ban elns? Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det blondeste og mest naive jeg har hørt. Men så har vel aldri "supermodeller" vært de smarteste knivene i skuffen heller. Ingen som synes denne var morsom? -Hvor er de smarte knivene? Ellers enig med flertallet her, en idiot av en gutt, og dama kan ikke ligge langt bak på skalaen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke fått deg et ligg ennå? -Loser. Her har vi tenåringen som akkurat har mistet jomfrudommen sin, ja. Ellers enig med flertallet her, en idiot av en gutt, og dama kan ikke ligge langt bak på skalaen. Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 TS er vel den mest arrogante drittsekken jeg har sett på dette forumet ! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Huff! Noen mennesker.. Jeg skal si meg enig i at kondom ikke er noe gøy, tar bort følelse, er trang og grisete når den tas av. Men selvfølgelig! Kondom uten tvil vis dama ikke går på annen anti-pengesluker verktøy (går selvføgelig an å glemme seg av og til..) Jenter har forsovet ganske mange valg og jeg tror de fleste jenter ganske naturlig velger å gå på piller eller lignende, men de skal ikke tvinges! EDIT: jeg kommenterer ikke TS pga han er utkommentert og jeg er redd for at han og skal kalle meg en jomfru av en taper uten omgang med kvinner utenom min mamma *grine* Endret 9. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
livingman Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ikke fått deg et ligg ennå? -Loser. Her har vi tenåringen som akkurat har mistet jomfrudommen sin, ja. Ellers enig med flertallet her, en idiot av en gutt, og dama kan ikke ligge langt bak på skalaen. jeg tror ikke han har mistet jomfrudommen sin eg Lenke til kommentar
Gjest vopp Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 mange er i mot abbort. det er jo det samme som å drepe et annet menneske :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg