Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde sex med kjæresten for første gang i natt! Hvordan få henne til å begynne med p-piller?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

nå har eg kommet på det riktige orde for og beskrive situvasjonen ...

EGOISME ......

ikke faen om eg bruker kondom

men damen må bruke p-pille som kan være veldig farlig.

kondom kan ikke være farlig men ikkje faen om eg bruker det...

syntes det beskrive dette ganske bra eg :)

lykke til videre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Setningene "eg kjenner kroppen min" og "kondom er ikke min greie" viser vel bare at disse to fortjener hverandre. Lykke til! Gratulerer med ny dame :)

En lite virkelighetsjekk for trådstarter. Visste du at du, som sæd donor(på den morsomme måten), ikke kan avgjøre hvorvidt dama skal ta abort eller ikke? Forutsett at hun er myndig er dette faktisk noe hun bestemmer helt selv. Og når du hverken stoler på henne eller kjenner henne godt nok så kan det godt være at hun har bevist gjort dette for å få barn, eller så kan hun plutselig bestemme seg for å beholde barnet.

Og, det morsomme her(for oss, ikke deg) er at om dama bestemmer seg for å føde barnet så må du enten ha delt omsorg for barnet, være i forhold med dama eller betale barnebidrag frem til barnet er 18 år. Og husk, dama kan bestemme seg for å føde barnet selv om du ikke vil. Regningen kan du ikke stikke av i fra.

Gratulerer med farskapet forresten! :)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Sexen blir vel ikke akkurat kjip av å bruke kondom. Mindre fantastisk, kanskje, men direkte kjip?

Uansett. Det er ganske mye dritt som følger med p-piller, så det må være helt opp til henne om hun vil bruke dem eller ikke. Det handler ikke om "å få noen til å begynne å bruke p-piller", det handler heller om å bli enige om å finne noe de begge synes funker.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ser det store utspranget av egoisme i trådstarter og hans utrolige ønske om å skryte av sitt eget sex-liv her? Hvorfor lage en tråd når du allerede har svar på alle spørsmål og problemstillinger du spør om?

Det eneste vi kan trekke ut av denne tråden og hva du har skrevet er at du er en egoistisk drittsekk. "No offence".

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anno_*
Er det bare jeg som ser det store utspranget av egoisme i trådstarter og hans utrolige ønske om å skryte av sitt eget sex-liv her? Hvorfor lage en tråd når du allerede har svar på alle spørsmål og problemstillinger du spør om?

Det eneste vi kan trekke ut av denne tråden og hva du har skrevet er at du er en egoistisk drittsekk. "No offence".

Ikke fått deg et ligg ennå? -Loser.

Lenke til kommentar

Joda, det formelig skriker mot en. Men så er det litt underholdene å spille med også, da.

Tråden burde kanskje flyttes til "Gledesutbrudd", men bortsett fra det er den helt grei.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...