Gjest Guest_Anno_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hei. I natt hadde jeg og kjæresten min, som har vært sammen i 2 uker sex for første gang. Det endte opp med at vi gjorde det fire ganger i løpet av natta/morningen. Ifølge henne selv kom hun 4-5 ganger, men hvordan kan jeg feste lit til dette? Jeg hørte og følte at det var ganger hun oppnådde klimaks, men dette trenger jo ikke nødvendigvis ha vært orgasme? Vi gjorde det første gangen med kondom, men dette er noe jeg generelt ikke liker. Derfor brukte vi ikke kondom de andre gangene, og gjennomførte såkalt "avbrutt samleie". Jeg sa at hun burde ta en angrepille i dag, for ikke å bli gravid, men dette sa hun at hun ikke trengte fordi hun selv "kjente sin egen kropp"? Hvordan skal jeg gå frem for å be henne starte å ta p-piller, for risikoen for at hun blir gravid er jo ganske stor når man gjennomfører avbrutt samleie (altså at jeg tar ut penis i det jeg skal komme, for de som ikke skulle vite hva det er)? Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 "men dette sa hun at hun ikke trengte fordi hun selv "kjente sin egen kropp"?" hehehe....hvor mange ganger har hun vært gravid før? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er passe dumt og ha sex uten beskyttelse når hun ikke går på noen form av prevensjon. Bare fordi du ikke "liker" kondomer.. argh. Sånt kan det bli barn av. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anno_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er passe dumt og ha sex uten beskyttelse når hun ikke går på noen form av prevensjon. Bare fordi du ikke "liker" kondomer.. argh. Sånt kan det bli barn av. Sant, men hvordan skal man styre seg når dama ser ut som en supermodell? No offence -ugly people Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Bruk kondom, ha oralsex, ta deg en runk eller gi faen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anno_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Bruk kondom, ha oralsex, ta deg en runk eller gi faen. Lett for deg å si Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er passe dumt og ha sex uten beskyttelse når hun ikke går på noen form av prevensjon. Bare fordi du ikke "liker" kondomer.. argh. Sånt kan det bli barn av. Sant, men hvordan skal man styre seg når dama ser ut som en supermodell? No offence -ugly people Der mista du all kredibilitet. Selvfølgelig er sjangsen der om dere hoppte av i svingen 3 ganger og du kom alle gangene? Nå vet jeg ikke om du kom hver gang, men det burde du jo med ei dame som ser ut som en supermodell. Der vil jo ligge igjen rester av sæd etter de andre gangene. Nei, be dama ta seg en pille - det er umulig å " kjenne kroppen sin " sånn. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Da er det vel ikke annet enn å gratulere farskapet på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anno_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hehehe... har fortsatt 3 år igjen på studiet, så det blir ikke noe farskap her i gården! Skal snakke med henne jeg... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Bruk kondom, ha oralsex, ta deg en runk eller gi faen. Lett for deg å si Du er nok ikke like kjepphøy når hun blir gravid ;) Uansett, er jo bare å spørre om hun ikke kan starte på p-piller? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anno_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det er passe dumt og ha sex uten beskyttelse når hun ikke går på noen form av prevensjon. Bare fordi du ikke "liker" kondomer.. argh. Sånt kan det bli barn av. Sant, men hvordan skal man styre seg når dama ser ut som en supermodell? No offence -ugly people Der mista du all kredibilitet. Selvfølgelig er sjangsen der om dere hoppte av i svingen 3 ganger og du kom alle gangene? Nå vet jeg ikke om du kom hver gang, men det burde du jo med ei dame som ser ut som en supermodell. Der vil jo ligge igjen rester av sæd etter de andre gangene. Nei, be dama ta seg en pille - det er umulig å " kjenne kroppen sin " sånn. Var ikke meningen å virke nedsettende om de mindre pene i samfunnet, det var derfor jeg skrev "no offence". Beklager hvis du følte deg truffet, altså. Ja, kom alle gangene ja.... Og ja vet det er rester av sæd på penis alle gangene ja... Må ta en alvorsprat! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anno_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Bruk kondom, ha oralsex, ta deg en runk eller gi faen. Lett for deg å si Du er nok ikke like kjepphøy når hun blir gravid ;) Uansett, er jo bare å spørre om hun ikke kan starte på p-piller? Litt lyst til å bli ung far da Men men... Må nok vente til utdannelsen er fullført, ellers blir det pes fra foreldrene Ja, skal be hu ta p-piller. Kondom er som sagt utelukket. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 hehe, " Du er feit, no offence " - så da virker du ikke nedlatende? Følte meg ikke truffet på noe av det du skrev, utenom den idiotiske formuleringen der du prøver å heve deg over alle andre som har selvdisiplin nok til å bruke kondom istedenfor å bli pappa. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 No problem, hvis hun blir gravid finnes det en fantastisk ting kalt abort. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anno_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 hehe, " Du er feit, no offence " - så da virker du ikke nedlatende? Følte meg ikke truffet på noe av det du skrev, utenom den idiotiske formuleringen der du prøver å heve deg over alle andre som har selvdisiplin nok til å bruke kondom istedenfor å bli pappa. Hehe, nå kom du med et veldig teit eksempel, da... Men kondom er rett og slett ikke min greie! Og de fleste jenter er jo ikke lette å overtale til å ha sex med uten kondom den første gangen, så da hun aksepterte det så grep jeg sjansen! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Bak en angrepille inn i en muffins? Lenke til kommentar
andkri58 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Føyer meg inn i rekken, gratulerer! Satse på det blir gutt da (pappas lille god gutt) Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg skjønner at du, trådstarter, kan få det utrolig vanskelig i tida framover hvis kjæresten din ikke tar p-piller. Kondom er eneste måten du kan forhindre graviditet hos ei kvinne, hvis du har sex med ei. Velger hun å ikke ta p-piller, har du et stort problem. Dette problemet kunne du ha unngått. Men det beste du kan gjøre uansett hva hun sier, er å ta læredom av feila dine. Håper for din skyld at dere klarer å løse situasjonen på en best mulig måte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 No problem, hvis hun blir gravid finnes det en fantastisk ting kalt abort. RIKTIG! Om hun ikke vil ta en angrepille, hvor sikker er du på at hun vil ta en abort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg