oldblood Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hallo! Jeg kjøpte Halo 3 odst dagen det kom ud og var skikkelig spent! Likte spillet utrolig godt, like godt som de andre halo spillene! Så jeg inviterte tre venner over på fredags kveld for å spille 4 - player. Vi gledet oss alle til å spille det nye halo spillet sammen. Men da vi kom innpå Firefight modusen og skulle starte et Firefight game for oss selv, ikke online, men på min Xbox 360. Ja da så vi jo at uansett hva vi prøvde på så sto det at du kunne bare være max 2 playere på firefight. Jeg har jo sett på trailerne og det, og der spiller dem jo sammen med tre andre, altså til sammen fire stykker. Og en ting til: Jeg skulle innpå for å endre utseende og det på de forskjellige characterene man kan være på Firefight. Da jeg bladde ijennom Odst troppene som jeg spilte i oppdragene: Dutch, romeo, Mickey, rookie og hele gjengen. Men da jeg kom til den det sto Locked på, tenkte jeg jo at det her er jo Sersjant Johnson. Der sto det at for å spille som han måtte du komme ijennom oppdragene. Vell, dette har jeg gjort, så jeg forstår ingenting av dette her altså Lenke til kommentar
Long Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 - Det kan bare være maks to spillere per konsoll. Så det betyr at du må minimum ha to konsoller involvert for å spille med opptil tre andre folk. - Du må ha forhåndsbestilt ODST for å få med Sergeant Johnson-koden Lenke til kommentar
Reached Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 den siste drakten du ikke har unlocka er Recon armor (hun dama), som du får når du har fullført spillet på Legendary Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Ahh...nice, ja jeg hadde forhåndsbestilt det, og gikk til butikken og fikk koden, lastet ham opp, og så at det enda manglet en spille til. Det er jo hun dama som du sier ja:P Takk for hjelpen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå