Happy25 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hei, jeg installerte Norman for en stund siden, men langt fra fornøyd. Når jeg prøver og avinstallere får jeg denne meldingen: "This installer has expired, it is 99days old and is no longervalid" Har skjekket norman-sidene etter avinstallerer, men den er ikke der lenger. EDIT: Kjører win vista ultimate 64bit Endret 26. september 2009 av Happy25 Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Control Panel -> Programs and Features -> merke Norman -> uninstall? Lenke til kommentar
Happy25 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Control Panel -> Programs and Features -> merke Norman -> uninstall? Går ikke det, det er da jeg får den meldinga. Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Last ned verktøyet HER, og bruk det til å avinstallere Norman. Endret 26. september 2009 av snippern Lenke til kommentar
Happy25 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Last ned verktøyet HER, og bruk det til å avinstallere Norman. Takk for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå