Khogn Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Muligvis et dumt spørsmål og helt sikkert et stort NEI men jeg måtte bare sjekke. Finnes det et ratt som fungerer med både Xbox360 og PS3? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Fanatec har flere modeller som fungerer til Xbox/PS3/PC samtidig. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Takk! Jeg så dette tidligere men det så ut som det var PC + enten PS3 eller Xbox360. Men ja du har jo rett: det finnes et slags USB-tilbehør med det ene ratter som gjør den kompatibel til PS3 og PC i tillegg til 360. Noen erfaringer med disse rattene? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ingen personlig erfaring, men det er Rolls Roycen av ratt til konsoll så jeg tviler på at du blir skuffet. Beltedrift, pedaler i hel-alu med abs-vibrasjon i bremsepedalen, osv, osv.. Hardwaren er rå, men så er det prisen da... Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Klart at det er dyrt, men det er egentlig samme pris som en Logitech G25... og har kompatibilitet med X360 i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå