Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er hun interessert?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var på fest igår og jeg ba en jente komme til festen( truffet henne gjennom en kompis). Hun hadde også med seg en venninne, når vi prata sammen smilte hun mye og tittet meg rett inn i øynene. Når jeg satt meg utpå verandaen kom hun å satt seg siden av meg og lente hodet sitt inntil meg og ville at jeg skulle stryke henne på armen. Så vi satt utpå verandaen og inne på det måten og prata om alt mulig. Og det virka som hun tidligere på dagen flørta med meg, hun nevnte også høylytt at hun ikke skulle ha sex når hun var full. men seinere på kvelden gjorde hun det samme med en kompis. hun lente seg inntil han og drev å befølte en annen kompis i skrittet med beinet.

Hvorfor gjør hun sånnt? og er hun ikke interessert?

Har ikke så alt for mye erfaring med dette så jeg syns det var greit å spørre her.

Hilsen gutt 18 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ei sånn som går på fest med mål om å få intim kontakt med noen, nesten samme hvem det er. Altså: Hun "hopper fra blomst til blomst".

Ok takk for svar, det er jo litt leit siden jeg har jo følelser for henne. men om hun er en som hopper fra blomst til blomst så er hun vell ikke noe å satse på.

Jeg skal på samme fest som henne idag også, så får se hvordan det blir.

Lenke til kommentar

Hvordan gikk dette?

Det at hun hoppet fra blomst til blomst trenger ikke nødvendigvis være noe annet enn et spill for å sjekke din reaksjon. Fikk hun ikke den reaksjonen hun ville fra deg, går hun til neste for å se hvordan du reagerer på det.

Hun har gitt deg mange tegn, men hvis du ikke fikk handlet på det annet enn å stryke henne på armen, kan hun ha prøvd å starte en sjalusi-situasjon for å tvinge deg til å handle.

Ting er ikke over før hun er borte med en annen og satt deg på kald ignorering.

Lenke til kommentar
Hvordan gikk dette?

Det at hun hoppet fra blomst til blomst trenger ikke nødvendigvis være noe annet enn et spill for å sjekke din reaksjon. Fikk hun ikke den reaksjonen hun ville fra deg, går hun til neste for å se hvordan du reagerer på det.

Hun har gitt deg mange tegn, men hvis du ikke fikk handlet på det annet enn å stryke henne på armen, kan hun ha prøvd å starte en sjalusi-situasjon for å tvinge deg til å handle.

Ting er ikke over før hun er borte med en annen og satt deg på kald ignorering.

Kan si det sånn at jeg ikke pratet med henne så mye på den siste festen. Etter forrige festen hvor jeg så henne holdt på med han andre følte jeg meg uvell og uggen i kroppen på kvelden og dagen etter. Jeg vet at jeg har følelser for henne, fordi jeg tenker hele tiden på henne og liker henne veldig godt. Dagen etter festen ba jeg henne og vennina hennes+ noen kompiser(han ene holder på med venninna til hun jeg liker). Og det gikk jo greit det, vi så på villmark og hun ville ligge inntil meg og hun ville at jeg skulle holde rundt henne. Neste dagen avtalte vi også at vi skulle se film, da så vi Friday the 13th og The Uninvited. Da spurte jeg om hun ville ligge med hode på fanget mitt for å komme litt nærmere meg og jeg holdt armen min på låret hennes og testa hvordan hun reagerte om jeg førte hånden min lenger bak mot rompa. Prøvde se og føle etter signaler fra hennes side og hvordan hun reagerte, men jeg vet ikke helt hva jeg skal se etter:S. Glømte å nevne at det var hun som spurte om de kunne komme til meg og se på film, og det virka som hun var ganske ivrig til å komme. Siden hun maste ganske mye på msn.

Jeg spurte henne idag om vi skulle se en film sammen, at jeg henta henne på mopeden og kjørte henne hjem også. Bare jeg og henne. Hun svarte at jeg skulle ringe henne seinere på dagen, hun svarte ikke direkte på spørsmålet om hun ville se en film med meg. Jeg måtte jobbe med bilen min etter jobben så jeg ble 5 timer forsinket og jeg ringte henne når jeg sa jeg skulle. Da sa hun at hun var på hytta til venninna si, og hun spurte om jeg ville komme. Jeg forta meg å bli ferdig med bilen får å rekke å dra dit, forta meg hjem og piffa meg opp, ringte henne og så sa hun at de var på vei hjem:S .

Hadde vært awesome om dere kunne fortalt meg Hvajeg skal se etter f.eks. når jeg holdt henne på låret, hvilke reaksjoner!.

Vil også legge til Beklager for seint svar!

ARgh! glømte enda en ting, når jeg ringte henne sist som jeg sa spurte jeg også om vi skulle finne på noe neste dagen, hvor hun da svarte at jeg skulle ringe henne. Hater å ikke få noe konkret svar som ja eller nei:S, jeg føler da at hun virker litt uinteressert :(

Og når vi var på festene gjorde hun sånn rar greie med øyenbryna, vetke hva jeg skal kalle det. Men hun bevegde dem annen hver gang noen ganger når vi titta på hverandre en stund. Vet ikke om det siste her betyr noe.

Endret av devicer
Lenke til kommentar
Hadde vært awesome om dere kunne fortalt meg Hvajeg skal se etter f.eks. når jeg holdt henne på låret, hvilke reaksjoner!.

Det er en ting, og kun en ting du skal se etter.. Og det er avvisning. :) Så lenge hun ikke dytter bort hånden din, eller fortsatt ligger i fanget ditt er du golden.

Det enkle er ofte det beste, og jeg tror du overanalyserer litt for mye.

Prøv deg frem, og så lenge hun ikke avviser deg så er det bare å fortsette å dra dette fremover. Og tør å ta sjangsen på å prøve deg! En avvisning er ikke så fælt som hjernen din prøver å overtale deg om at det er. :)

Lenke til kommentar

Det er en ting, og kun en ting du skal se etter.. Og det er avvisning. :) Så lenge hun ikke dytter bort hånden din, eller fortsatt ligger i fanget ditt er du golden.

Prøv deg frem, og så lenge hun ikke avviser deg så er det bare å fortsette å dra dette fremover. Og tør å ta sjangsen på å prøve deg! En avvisning er ikke så fælt som hjernen din prøver å overtale deg om at det er. :)

Gjorde idag det du sa :)

ble mye beføling eller hva jeg skal kalle det :p, prøvde også flytte hånda nærmere brystet hennes og hun hadde ikke noe imot det. Det jeg syns var litt synd var når jeg skulle holde rundt hende når vi lå i sofaen også holdt jeg rundt magen hennes. Av en eller annen grunn så sa hun ikke ta på kroppen min jeg er feit :( Syns det var litt synd å høre det fra henne.

Men en times tid før hun dro lå vi bare å slappa av og snakka litt, jeg tok hånden min og la den rett under brystet hennes, da tok hun faktisk tak i hånden min og la den på brystet hennes.

Virker det som det kan bli noe forhold ut av dette?

Lenke til kommentar

ble mye beføling eller hva jeg skal kalle det :p, prøvde også flytte hånda nærmere brystet hennes og hun hadde ikke noe imot det. Det jeg syns var litt synd var når jeg skulle holde rundt hende når vi lå i sofaen også holdt jeg rundt magen hennes. Av en eller annen grunn så sa hun ikke ta på kroppen min jeg er feit :( Syns det var litt synd å høre det fra henne.

Men en times tid før hun dro lå vi bare å slappa av og snakka litt, jeg tok hånden min og la den rett under brystet hennes, da tok hun faktisk tak i hånden min og la den på brystet hennes.

Høres bra ut det her. :) Er ikke sikkert det blir noe forhold, jeg for min del syns hun virker litt ustabil, men kanskje et par knull? Men jeg for min del ville nok testa det ut om det fungerte, og ikke ta et eventuelt forhold alt for seriøst, med mindre hun oppfører seg ordentlig.

Lenke til kommentar

Sånn :)

"Fare" for at hun vil noe mer, go for it.

Lenke til kommentar

Høres bra ut det her. :) Er ikke sikkert det blir noe forhold, jeg for min del syns hun virker litt ustabil, men kanskje et par knull? Men jeg for min del ville nok testa det ut om det fungerte, og ikke ta et eventuelt forhold alt for seriøst, med mindre hun oppfører seg ordentlig.

Hun ville sove over imorgen:) så får se hva det blir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...