Cra Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Skal til USA en tur i sommer og tenkte i den annledningen å kjøpe meg en laptop der borte til en pris lavere enn det jeg kan forvente å måtte betale her i norge. Hovedsaklig lurer jeg på om noen har noen erfaringer med å gjøre noe lignende dette. Hva skjer med tollen/skatt på maskinen når jeg kommer inn i norge igjen? Jeg antar det er best å kjøpe maskin fra et selskap som har dekning internasjonalt (ibm, dell, o.l), I den sammenhengen hvilken maskin ville dere anbefalt, har lest gjennom de diverese testene dere har her, men lurte på hva dere mener om saken. Også, er det smart å bestille på forhånd, få maskinen sendt til noen lokalt i USA, eller kjøpe den selv fra en dealer. Alle gode råd/forslag dere har blir satt stor pris på! Tusen takk. -Cra Lenke til kommentar
Hochi Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Eg synes d er lurt, men hvis du kjøper så kjøp og send til en lokal person... da får du mail in rebates( du må har addresse i USA for å få d) Du kan jo ta sjansen å ta an in i norge uten tax... veldig liten sjans at de tar deg.... Og i tillegg hadde eg kjøpt tomme cder... eg kjøpte 300 te 70 kroner Ta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå