Gjest Usikker! Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det hele startet med at jeg besøkte hun på kvelden en gang etter byen, gikk ikke inn, ville bare hilse på. (ettersom hun bodde så nærme utestedet) Foreldrene mente jeg gjorde dette for å få sex, og ville ikke at dattera skulle møte meg mer. Men jeg fortsatte å vi ble kjærester, tatt i betraktning hvordan alt utviklet seg. Men så kom de syke foreldra og sjekket mobilen og msn loggen hennes, der fant de jo de bevisa de ville ha! Litt pirrende meldinger fra meg og noen kommentarer fra meg mens jeg så jenta på webcam Da ble de helt klikk og nekta jenta å treffe meg og kom med et ultimatum: Meg eller familien... Faen altså, de foreldrene er ikke helt gode. De tror nå jeg er en rundbrenner av en player som bare er ute etter våt mus. Men sånn er jeg absolutt ikke. Det tok to hele måneder før jeg hadde sex med jenta og jeg har gått sakte og rolig frem. Hun er også den eneste sexpartneren jeg har hatt Det motbeviser jo det meste de sier egentlig. Det er noen ting som plager meg veldig ved dette: 1. Jenta sier jeg betyr alt for henne og hun vil aldri miste meg og håper det kan ordne seg for oss en dag osv osv... Men jeg kan ikke annet enn å tenke om jeg virkelig hadde vært så viktig i øynene hennes ville hun sagt alt til foreldra, det med at jeg var jomfru og alt det kleine man må prate om. Så vet ikke om jeg burde prøve å prate med dem selv i dag eller droppe det fordi hun kanskje ikke liker meg så godt? (nå elsker jeg den jenta, så vil egentlig prøve) 2. Hvordan skal jeg ta kontakt, ringe dem eller komme på døra(gå litt unna døra så jeg ikke virker truende?). Er redd det blir enklere å avvise meg på telefonen enn på døra, for jeg vil jo prate ordentlig med dem. Hva tror dere er best folkens? Ps: meg og jenta er begge 20år, derfor jeg synes det er litt svakt av henne. Vil gjerne finne ut av dette i dag, så please svar. Trenger litt guide og boosting vil oppdatere til kvelden Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Vel, jenta er over 18. Og foreldrene sjekker mobilen og MSN loggen hennes? Flere ting her som høres helt sykt ut. Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Så vidt jeg kan se er det jenta du er interessert i som er nøkkelen til å løse problemet ditt. Du må på en eller annen måte få henne til å overbevise foreldra sine om at dere er bra for hverandre. Du kan foreslå at hun oppfordrer foreldra sine til å bli bedre kjent med deg før de trekker sine konklusjoner. Hvis jenta ikke klarer å snakke foreldrene til fornuft, må hun velge om hun vil treffe deg uten innblanding fra foreldrene sine, eller om hun vil velge mellom deg og familien sin. Det beste hadde nok vært om hun hadde gitt foreldrene tid til å reflektere rundt oppførselen sin, slik at de kanskje kunne endre mening. Men alt i alt er det jenta som må bestemme seg for hvor mye krefter hun vil bruke på å overtale foreldrene sine til å godta deg. Du kan håpe på det beste. Hvis du ikke klarer å få henne til å overtale foreldrene sine, eller foreldrene er umulige å rikke fra sitt standpunkt, må dere enten ha hemmelig forhold eller så må du finne deg en annen. Håper det går din vei. Lenke til kommentar
Gjest Guest_T.S_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hun har prøvd å snakke med dem, men tror hun ikke tør å prate om foreldrene anngående slikt. Så jeg føler at hun bikker under ovenfor sin mor, som jeg tror kan være meget manipulerende. Og om jeg hadde tatt samtalen på eget initativ i dag føler jeg at jeg kunne gjort rent bord på en måte. Fått fram alt. Men da er jeg redd for at om jeg gjør det, så lager moren et helvete for henne... Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du kan prøve å støtte henne og gi henne styrke. Hvis du tar samtalen selv, er jeg redd de relativt raskt vil avvise deg. En annen løsning kunne være å skirve et brev til foreldrene hennes for å forklare hva du føler. Da kan de ikke uten videre avvise deg, og de vil nok heller ikke føle seg så invader som om du troppet opp selv. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er poenget at jenta skal være ærbar, eller at de ikke liker deg som person? Kan hun ikke møte deg i hemmelighet da? Dere har nettopp vært tenåringer og i den alderen er det vanlig å ikke besøke den andres foreldre. Hvis det går bra mellom dere, kan du ringe på igjen om tre år og fri til jenta. Lenke til kommentar
Gjest Guest_T.S_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du kan prøve å støtte henne og gi henne styrke. Hvis du tar... Tror jeg går for brev jeg da faktisk Blir lettere å forklare ting på en god måte. Også slipper jeg å virke innvaderene ja. Gjør som du sier, skriver hva jeg føler for jenta og hvor uheldig det er at de har fått et helt feil inntrykk av meg og at jeg gjerne vil prate og bli bedre kjent med dem. Så kan jeg jo se hvordan vei det hele tar. Hva er best da mon tro? hånskrift eller pc, formelt ikke formelt? Lenke til kommentar
Gjest Guest_T.S_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er poenget at jenta skal være ærbar, eller at de ikke liker deg som person? Kan hun ikke møte deg i hemmelighet da? Dere har nettopp vært tenåringer og i den alderen er det vanlig å ikke besøke den andres foreldre. Hvis det går bra mellom dere, kan du ringe på igjen om tre år og fri til jenta. De liker meg ikke som person, tror jeg er skikkelig ekkel og sånn. De vil absolutt ikke at jeg skal treffe henne! Vi har møttes mye i hemmelighet, men det blir kjipt i lengden. Det var også da hun fikk ultimatumet, for de sjekka jo mobben og så at jeg traff henne. Trodde sånt var ulovlig nesten jeg. krenkelse av privatliv? Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvis du har pen og lettleselig håndskrift vil det nok gi et godt inntrykk av deg. Men hvis du ikke har det, ville jeg gått for pc. Det er vel meningen at dette brevet skal være personlig, men det blir nok viktig at du er strengt saklig og holder brevet ryddig. En kombinasjon av fomelt og uformelt tror jeg kan passe bra, siden du sannsynligvis ikke kjenner foreldra noe særlig (formelt) og fordi du allikevel må være veldig personlg (uformelt). Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det var også da hun fikk ultimatumet, for de sjekka jo mobben og så at jeg traff henne. Trodde sånt var ulovlig nesten jeg. krenkelse av privatliv? Disse foreldrene må forstå at jenta har fylt 20 år. Greit å sjekke mobilen til en 12-åring, men ikke til en voksen og myndig person. Foreldrene har brutt seg inn i privatlivet og lest det som etter dagens standard er dine kjærlighetsbrev til henne. I en slik situasjon bør hun flytte hjemmefra. Eller gjemme mobilen hele tida, og skifte passord på data osv. Eneste som kan forsvare slik overvåkning av privatlivet er hvis personen er på avvenning fra narkotika eller lignende. Lenke til kommentar
Gjest Guest_T.S_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Karlh: Skal prøve så godt jeg kan å gjøre som du skrev, og kjører håndskrift. Stikker opp med det sinere og putter det i postkassa deres, så får det vel noe virkning i kveld eller i morgen :S Frankline: Flytte vil hun ikke, vi studerer og har ikke beste inntekta akkurat Og når skolen ligger i samme byen så er det veldig enkelt. Men hun burde begynne å gjemme tingene sine ja. Det er sykt forhold de har seg i mellom, jeg ser nesten for meg familieterapi som det eneste rette her. Faren er visstnok sur på broren hennes som har forlovet seg og sånn også, der er det familien til forloveden til broren, men broren har baller og står for det han mener! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det muslimer det er snakk om? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Med slike foreldre ville jeg nok tatt opp studielån og skaffet meg hybel. Det ville vært til pass for foreldrene. Kan dessuten få psykiske skader av å leve under slike konflikter. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 hvordan gikk dette da? Lenke til kommentar
Gjest Guest_T.S_* Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Brev levert klokken tre i dag, har ikke hørt et pip fra noen. Tenker det er full diskusjon der nå? Har prøvd å kontakte jenta også, men hun svarer ikke De vrir det nok om til hvor utspekulert og jævlig slu jeg kan være eller noe, som skriver slikt for å få innpass? Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Spennende tråd, håper det går bra for deg! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Synes synd på trådstarter som får sånne idioter som dere til å spore tråden helt av. HOLD KJEFT! Gå til politikkforumet. Trådstarter: Jeg ville fått henne til å ta opp debatten. Om hun ikke liker deg godt nok til å kunne konfrontere sine foreldre, så vil du ikke være sammen med henne. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '9' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 er de muslimer? Lenke til kommentar
Gjest Guest_T.S_* Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 De er ikke muslimer, ei heller religiøse på noen måte. Det er helt fucked nå, jenta er sur fordi jeg skrev brev. Hun tok det, foreldra vet ikke noe I dette øyeblikket er det jeg som sender jenta et ultimatum: hun og jeg får prøve å snakke med dem sammen eller så gidder ikke jeg mer. Kan ikke si jeg syntes hun kjemper med nebb og klør akkurat, jeg bør være verdt den samtalen der... Blir en lang natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå