Gå til innhold

Spill faller ut i windows - PLUTSELIG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-25 14:32, TNP (=Z8N) skrev:

Windows Xp eller Windows 2000 Har innebygd kode for å krasje brente/uorginale spill...



 

*Hikstende latter*

Man er ikke f... så dum at man spiller brente spill på en orginal XP. Jeg er sikker på at Microsoft, om de vil vite det, kan finne ut hva du spiste til frokost ved hjelp av XP. Har merket meg at XP tar VELDIG mye av din personlie innformasjon og sender denne fra PC'en... Skumle greier.

Lenke til kommentar

On 2002-01-25 15:05, Kfinn skrev:

Quote:


On 2002-01-25 14:32, TNP (=Z8N) skrev:

Windows Xp eller Windows 2000 Har innebygd kode for å krasje brente/uorginale spill...



 

*Hikstende latter*

Man er ikke f... så dum at man spiller brente spill på en orginal XP. Jeg er sikker på at Microsoft, om de vil vite det, kan finne ut hva du spiste til frokost ved hjelp av XP. Har merket meg at XP tar VELDIG mye av din personlie innformasjon og sender denne fra PC'en... Skumle greier.

 

/quote]

 

Makan til Vrøvl og svada fra ende til annen da. Dette kan du legge i forumet "søppel". Fint å holde en seriøs tone her.

Lenke til kommentar

Quote:


Windows Xp eller Windows 2000 Har innebygd kode for å krasje brente/uorginale spill...


 

*lol*

jeg har hørt at nå også intels nye pentium 4 prosessorer har noe skjult kode som krasher all urginal programvare. Der _ER_ helt sant, jeg har hørt det jeg.

 

*lål*

 

av en eller annen grunn så bekymrer jeg meg ikke for dette...men det er jo fin grunn til å skylde på når maskina di er like ustabil som gele og du ikke får kjørt et eneste spill :Þ

 

/me tar livet med ro :smile:

Lenke til kommentar

Quote:



Windows Xp eller Windows 2000 Har innebygd kode for å krasje brente/uorginale spill...



 

*Hikstende latter*

Man er ikke f... så dum at man spiller brente spill på en orginal XP. Jeg er sikker på at Microsoft, om de vil vite det, kan finne ut hva du spiste til frokost ved hjelp av XP. Har merket meg at XP tar VELDIG mye av din personlie innformasjon og sender denne fra PC'en... Skumle greier.

 

/quote]

 

 

 

Det er utrolig hvor paranoide folk kan bli... :smile:

Tror dere virkelig at en person fra Microsoft kommer hjem til dere å banker på døra ??

Jeg tror folka i Microsoft har bedre ting å foreta seg enn å finne ut hva "Gunnar fra Drammen" foretar seg på pc'n sin....

Lenke til kommentar

Altså, hvis Microsoft kunne registrert hva folk foretok seg på sin maskin via WinXP, så burde jeg vært bura inne nå. Jeg tviler dessuten også på, som sagt tidligere, at Microsoft bryr seg.

 

Er du forresten sikker på at Dungeon Keeper 2 støtter Voodoo3? De fleste vet vel at Voodoo-teknologien er ganske gammel og utdatert, så jeg ville anbefale deg å kjøpe et nytt skjermkort. Men først burde du jo selvfølgelig laste ned nye drivere og se om det virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...