DeXister Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Tenkte å bruke rundt 15K på ny Gaming PC. PCen skal kun brukes til Gaming (farcry, fallout, osv osv) Tror det holder med en skjermkort foreløpig. kan vurdere SLI senere. Vil jo ha det noe av det beste så dette er det jeg kom frem til. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...4E-9A9867A8757C Er usikker på rammen og hovedkortet. Hadde vært veldig fint om jeg fikk noe hjelp. lurer på om jeg skal gå for en gigabyte x58 med dominator eller noe annet? :S Endret 26. september 2009 av DeXister Lenke til kommentar
Colb Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 får du ikke egentlig veldig mye av det samme ved å satse på denne? er en utrolig bra gamingpc til akkurat den prisen. så slipper du å bygge selv i tilegg Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 velg et 5870 kort du... eller vente til 5870x2 kommer Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg ville byttet PSU til en Seasonic MD12 750W. Det sparer deg kr 200, og får en bedre PSU. Den er mer effectiv enn TX'en og er i tillegg modulær. Det er mye spagetti på en PSU i denne klassen, og det er greit å kunne la ubrukte kabler ligge i esken. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ville ha lagt litt mer penger i kabinettet. Noe mer luftig. Antec ninehundred eller ninehundred two. Skal maskinen brukes primært til gaming ville jag gått for LGA1156 socket. Særlig i5 750. Tester viser den yter likt og noen ganger bedre enn i7 920. Da sparer du en del penger på både CPU, hovedkort og minne. Kanskje bruke pengene du sparer på en SSD disk? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Eg ville helder ha bytta til Radeon HD 5870, da får du meir pengar til Crossfire seinare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå