Venerable Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Max Fap Oktober Lei av å undertrykke din største, beste og mest naturlige nytelse? Lei av å la sinnet bli påvirket av 2000 år gamle unyttige og problematiske verdier fra midt-østen? Bli med på Max Fap Oktober! Hvor vi skal dra den så langt vi klarer. Max fap, max nytelse! Her gjelder det å komme i bøtter å spann. Press dere så langt som mulig. Involver gjerne venner og kjente, kjærester og elskere, flesh lights og dildoer. Ikke glem SIKKERHET hvis du kjører duo! Så ta på vernebriller og hjelm, og gjerne et verktøybelte. Og ikke juks, da blir det ikke noe gøy Ganbatte kudasai! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vet du ikke hva ordet betyr? Se her:http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fap The onomatopoeic representation of masturbation. Often used to suggest that something is attractive. Did you see those Natalie Portman pics? *fap fap fap* Endret 26. september 2009 av Venetar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg er med, gjelder det å fappe en gang til dagen da? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det bildet med de flaskene gjorde meg kvalm. Usj... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Jeg er med, gjelder det å fappe en gang til dagen da? Hehe, vel. La oss heller prøve å fappe dobbelt så ofte som vanlig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Let us cum in buckets! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 hva med å faktisk samle opp i flasker og se hvem som har mest i slutten av måneden? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Spørs hvordan det hadde blitt mottatt på forumet dersom vi hadde lagt ut bilder av spermen vår til alles vide skue Det bilde av flaskene var forresten jævla ekkelt. Endret 26. september 2009 av Absolut Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Spørs hvordan det hadde blitt mottatt på forumet dersom vi hadde lagt ut bilder av spermen vår til alles vide skue Det bilde av flaskene var forresten jævla ekkelt. Ekkelt? Tror ikke dere har hengt lenge nok på /b/. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Mulig jeg er ganske treig, men hva er /b/? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Calling for backup here! Over! *Shh* Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Eg er allereie med. Og har vore det ei god stund frå før av. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Mulig jeg er ganske treig, men hva er /b/? Board på 4chan.org , ofte kalt "The shithole of the internet" Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Eller shitholes on the internet GOATSE, TUBGIRL osv osv Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Noen har sære interesser der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå