dan83 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 noen bilder fra marka i trondheim Lenke til kommentar
Colb Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Herlige bilder! hvor i trondheim er dette? Likte virkelig effekten av den lange eksponeringen, nå er ikke jeg noen foto-pro men syntes kontrastene og fargene gjenspeiles svært godt Er det noe jeg kan pirke på syntes jeg bregnen på siste bildet stjeler for mye a showet. etter min mening er den litt kjedelig og lite spektakulær i forhold til bekken bak Endret 26. september 2009 av Colb Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Herlige bilder! hvor i trondheim er dette? Likte virkelig effekten av den lange eksponeringen, nå er ikke jeg noen foto-pro men syntes kontrastene og fargene gjenspeiles svært godt Er det noe jeg kan pirke på syntes jeg bregnen på siste bildet stjeler for mye a showet. etter min mening er den litt kjedelig og lite spektakulær i forhold til bekken bak takk, anngående bregne bilde, så kommer det litt ann på åssen man ser det; hoved motivet er bregna egentlig, og bekken gir bare bilde noe ekstra:) Jeg syntes bregner er litt stilige planter skjønner du, veldig urgamle, litt sånn "dinosaur planter"...he he Fargene og kontrasten kommer pgr av at jeg bruker et polariserings filter, kombinert med at bildene er tatt litt før solnedgang.Lyset er best da og grønnfargen i vegitasjonen er på sitt klareste/beste=) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) har et annet skogs/bregne bilde her: kanskje ikke så "spetakulært" det heller, men jeg liker litt slik simple natur bilder PS jeg beskjærte det første bilde litt, syntes det var litt mye forgrunn=) Endret 26. september 2009 av dan83 Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Disse likte jeg! Egentlig ingenting å pirke på fra min side, utenom at jeg skulle ønsket det var mer detaljer i det grønne ved siden av bekken også. Kanskje litt mindre blender? ƒ/11? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Enig med de andre, de to første liker jeg godt, fint fargespill med det våte tunge mørke, de friske grønne fargene, og vannet som faller. Og det 4de, bregnene som forsvinner innover mellom sorte stammer, flott! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Disse likte jeg! Egentlig ingenting å pirke på fra min side, utenom at jeg skulle ønsket det var mer detaljer i det grønne ved siden av bekken også. Kanskje litt mindre blender? ƒ/11? Regner med at du tenker på det første bilde? Jeg beskjærte det litt, så jeg fikk fjernet litt av forgrunnnen. Ble bedre da Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Det siste der kan du med hell fremstille skikkelig dystert, tror jeg. Ved første øyekast virket det litt kjedelig, i kontrast med de første, men samtidig er det noe ved det. Personlig likte jeg det første best, men savner en helhet liksom, det er så tett på. Men keep up the good work Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Det siste der kan du med hell fremstille skikkelig dystert, tror jeg. Ved første øyekast virket det litt kjedelig, i kontrast med de første, men samtidig er det noe ved det. Personlig likte jeg det første best, men savner en helhet liksom, det er så tett på. Men keep up the good work Har tenkt tanken selv at det kanskje er litt tett på(første bilde), men ut ifra omstendighetene, så er det den beste komposisjonen jeg får til. Et alteernativ hadde vært å satt stativet litt høyere, men da tror jeg at jeg hadde fått en komposisjon som "ser ned" på bekken..er ikke sikker på om det hadde blitt like bra? På bilde nr 2 så må det bli slik, siden jeg ikke har noe valg. Har her et annet bilde som gir mer helhets inntrykk av fossen/bekken: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå