Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da har jeg kommet til det punkte at jeg har fattet at jeg er 16 år og ikke vil sløse masse penger og helsen på røyk og snus. Så da har jeg bestemt meg for og slutte. Skal gi daglige oppdateringer. Noen andre som vil bli med og stumpe røyken eller kaste prellen? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Tenker jeg vil kjøre på med mer røyk. Er da så godt vettu. Heller intevisere treningen (dvs: begynne og trene) og satse på at det er nok. Tror nesten jeg må begynne ordnelig og ''bare prøve'' litt mer før jeg stumper for godt. Endret 25. september 2009 av Eaan Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 oi, du er jo bare 16. Hvor gammel var du når du begynte ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I skolesamfunnet idag blir man introdusert til nikotin i 13 års alderen. Det værste er at jeg ikke overdriver heller :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det stemmer aleksmy jeg tokk min første røyk og prell i 8ende klasse. Går nå i 10ende og føler at jeg vil slutte før jeg kan ikke slutte . Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I skolesamfunnet idag blir man introdusert til nikotin i 13 års alderen. Det værste er at jeg ikke overdriver heller :/ Det er stor forskjell fra sted til sted, men ja du har noe rett. Men lykke til TS Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skulden ligger hos dig, du som skändar guds kropp och din heliga ande med oren svavelrök och tjära. För Herren skall du blota femtio ungmör, och dessas blod skall strös över guds heliga jord, som ett symbol för andlig renelse utav din befläckade själ. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Var litt vanskelig formulert det siste innelgget ditt Zapturi. Men tok selv min første røyk i 5 eller 6, men var da selfølgelig bare hosting og harking, men tøft som juling... Snus har jeg heldigvis aldri likt, men er så godt med en røyk at det er vanskelig og la være. Men har du lyst må du bare stride i mot det jævla suget EDIT: Hva for nå vrøvl skrev han Lodjur der`? Endret 25. september 2009 av Eaan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) takk pader. Ja takk skal ikke svikte dere, oppdaterer på mandag ettermiddag. Endret 25. september 2009 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Vær så snill ignorer Lodjur. Selv tok jeg min første snus i 9. eller 10. men har ikke lyst til å slutte. Syns nytelsen er verdt pengene og risikoen snus medfører. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 risikoen snus medfører. Er ganske mye frem og tilbake på hvor skadelig snus faktisk er.. Selv tror jeg ikke det fører til alle verdens kreftyper i leppa og munnkjøttet. Kan da bare være meg som ikke snuser og derfor ikke bryr meg, men tror ikke det er så farlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Snusen i seg selv er det ikke sikkert er farlig, men nikotin er farlig Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så da en link i snustråden for en tid tilbake, om at snus ikke var farlig for kreft i munnhulen og bukspyttkjertelen? Noen som kan bekrefte fakta? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 1 2 Og jeg leste en plass at sverige har mindre kreft i bukspyttkjertelen enn andre land i Eu eller noe sånt. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kan prøve å henge meg på fra mandag, kan ikke love noe, greide litt over én uke for ca. en måned siden Lenke til kommentar
knegg Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Prøvde rayk for 2 veke sia for fyste gong, eg va dritings og vart dårlige på heile driten og spydde for fyste gong på fest og hadde det slettes ikkje godt med meg sjølv! Edit: er 19 Endret 26. september 2009 av knegg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har både prøvd snus og røyk... Folk trodde jeg kom til å spy av snus, hadde den inne i kjeften i cirka en time første gang. Var hverken digg eller vondt, og kom frem til at det ikke var verdt å sløse hundrelapper på hver måned! Røyk har jeg også prøvd, men det lukter vondt, smaker vondt og er dårlig for helsa, og er ikke verdt penga det heller! Så derfor gjør jeg ingen av delene Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 2 Skal du tro det som står der lever du ikke lenge om snus er i leppa... Virket som forfatteren har hat dårlige opplevelser med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå