Gå til innhold

Slutte med røyk og snus

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN

Da har jeg kommet til det punkte at jeg har fattet at jeg er 16 år og ikke vil sløse masse penger og helsen på røyk og snus.

Så da har jeg bestemt meg for og slutte.

Skal gi daglige oppdateringer.

Noen andre som vil bli med og stumpe røyken eller kaste prellen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker jeg vil kjøre på med mer røyk. Er da så godt vettu. Heller intevisere treningen (dvs: begynne og trene) og satse på at det er nok. Tror nesten jeg må begynne ordnelig og ''bare prøve'' litt mer før jeg stumper for godt.

Endret av Eaan
Lenke til kommentar

Var litt vanskelig formulert det siste innelgget ditt Zapturi. Men tok selv min første røyk i 5 eller 6, men var da selfølgelig bare hosting og harking, men tøft som juling... :roll:

Snus har jeg heldigvis aldri likt, men er så godt med en røyk at det er vanskelig og la være.

Men har du lyst må du bare stride i mot det jævla suget

EDIT: Hva for nå vrøvl skrev han Lodjur der`?

Endret av Eaan
Lenke til kommentar
risikoen snus medfører.

Er ganske mye frem og tilbake på hvor skadelig snus faktisk er.. Selv tror jeg ikke det fører til alle verdens kreftyper i leppa og munnkjøttet. Kan da bare være meg som ikke snuser og derfor ikke bryr meg, men tror ikke det er så farlig.

Lenke til kommentar

Har både prøvd snus og røyk...

Folk trodde jeg kom til å spy av snus, hadde den inne i kjeften i cirka en time første gang. Var hverken digg eller vondt, og kom frem til at det ikke var verdt å sløse hundrelapper på hver måned!

Røyk har jeg også prøvd, men det lukter vondt, smaker vondt og er dårlig for helsa, og er ikke verdt penga det heller!

Så derfor gjør jeg ingen av delene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...