Mektig Flamme Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei, jeg er en gutt på 13 år, jeg er stor fan av "Slipknot" og har vært på 2 konserter. Første konserten satt jeg, jeg syntes det var kjedelig så neste sto jeg, men jeg hadde aldri hørt om Moshpit, så jeg ble presset inn i en, jeg falt, mistet begge skoene, men en fyr hjalp meg opp (takket være han) så jeg kom meg på bena. Det var ingen god oplevelse og jeg ville bare nyte konserten, jeg ble tråkket på så jeg måtte komme meg ut. Jeg vil helst ikke oppleve dette igjen. Hvordan kan jeg unngå en moshpit, uten og stå laaangt bak? Har gjerne lyst og se konserten uten problemer. Noen TIPS? Takk Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det beste stedet å stå, er litt ut på siden. Sånn cirka på linje med scenekanten, om du skal være helt sikker. Moshpiten er uansett nesten alltid i midten, rett foran scena. Styr unna det området, og hold deg til siden, så går det nok bra. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Man kan aldri stå både fremst og på midten uten å komme i moshpiten. Velg enten å stå langt frem men på siden, eller litt lengre bak på midten. Synd for de som ikke liker den, men bra for de som gjør Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Man kan aldri stå både fremst og på midten uten å komme i moshpiten. Velg enten å stå langt frem men på siden, eller litt lengre bak på midten. Synd for de som ikke liker den, men bra for de som gjør Det fine med det, er jo at moshpiten stort sett alltid er på samme sted i crowden. På den måten blir det enkelt å finne for dem som vil være med, og enkeltå unngå for dem som ikke vil være med. Det er når det sklir ut at det blir irriterende. Endret 27. september 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Mosh er som regel alltid i midten ja, på enkelte konserter kan det dannes flere små moshpits. Sinnsykt gøy, så lenge det ikke kommer en idiot som går etter annsikt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 et tips er å stå helt i kanten av ringen nesten inni, å bare passe på at ingen dytter deg Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg anbefaler nå først og fremst å bli med på morroa, men dersom du ikke vil det, så hadde jeg unngått midten, og heller flyttet meg dersom det skulle oppstå en pit et sted du synes er for nærme. Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 haha, syntes litt synd på dere litt yngre. ganske teit at folk ikke kan ta litt hensyn. men moshingen pleier som regel å foregå i midten, så hold deg litt vekk derifra. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 haha, syntes litt synd på dere litt yngre. ganske teit at folk ikke kan ta litt hensyn. men moshingen pleier som regel å foregå i midten, så hold deg litt vekk derifra. Er det ikke synd på oss litt eldre som ikke vil moshe? =/ Eller heeelt foran. Står du presset opp mot gjerdet for å unngå moshpiten kommer du garantert til å bli klemt halvt ihjel når den starter. I tillegg er det vanskelig å komme seg ut, med mindre noen vakter drar deg opp, da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er nesten garantert mer behagelig å være i moshpiten enn presset mot et gjerde. Har hørt betraktelig flere historier hvor det går veldig dårlig med folk som står mot gjerdet enn jeg har hørt historier om folk som det går veldig dårlig med i en moshpit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå