Plinge93 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei! Er det noen som har noen erfaring eller som vil anbefale noen benchmarking-program? Jeg skal lage en test av to pc-er jeg har fått låne av expert som et skoleprosjekt, og da hadde det vært fint å hatt noen program jeg kunne måle dem opp mot hverandre med.. Jeg har funnet noen, men håper på erfaringer fra andre som har prøvd noen program. Skulle likt å hatt noe lignende mobilemark, bare gratis... -Takk! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Passmark er 30 dager gratis og gir en oversikt over PCen. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Har du erfaringer med dette programmet? Er det bra? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har gode erfaringer her ja. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Good Da får jeg prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå