Rudde Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hei kjører en 50cc mc og 125cc cross sykkel (bane, jorde, skog) og lurer på om det er mulig å koble til en ekstern NOS tank som sprøyter det inn i bensinlangen? og gi mere effekt ut av kjøringen? Hvor mange % skal jeg feks sprute inn og hvor skal jeg sprute det? Og eventuelt hvor mye ekstra effekt kan dette gi meg? Og hvor vil jeg merke boosten best? laft gir høyt gir? Endret 25. september 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tror du vil merke det i hele turtallregisteret. Og ja, mener det er mulig men vanskelig. Men blir veldig tungvint og distraherende om du skal trykke in en knapp for ''boost'' under kjøring av og til. Og det kan kanskje bli litt mer ytelese en motoren orgianlt tåler. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Ikke at jeg har overdådige kunskaper om MC, men er ikke sjangsen ganske stro for at sykkelen kan komme til å gå rundt? Edit: Det kan vel også minske levetiden på motoren betydlig? Endret 25. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 du får ikke plass til nos på en scooter. flaskene er for store. høres ikke ut som at du har alt for mye peiling på mc heller slik som du snakker pluss det koster for 5-7k for slikt sett. her er et sett til mc og er for stort til å sette på en crosser http://www.speedline.dk/scooter/item.php?I...FromSearch=true Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Det er heller ikke snakk om en scooter Det er snakk om en 50cc mc aka moped som jeg skrev Nei jeg har ikke en dritt peiling på MC, men kan fortatt få jobber utført på den Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 skrev feil, er plass på scooter, men ikke crosser om du ikke har en dritt peiling på mc så kjøper du ikke nos. det er ikke mulig uansett. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 skrev feil, er plass på scooter, men ikke crosser om du ikke har en dritt peiling på mc så kjøper du ikke nos. det er ikke mulig uansett. Jeg har ikke peiling men det er folk i huset som drev med modding av Motor GP sykler han har litt skruerfaring og testing og masse rart Han sysn det bare er gøy å skru han Men hvorfor er det umulig? Hvor vil de feile? Kan jeg blande ut bensinen med sånn "NOS" man får på svinesund? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 slik som du tar i bensinen er ikke nos nos er en gass som skytes inn i forgasseren eller noe sånn. på en crosser får du ikke plass til en flaske med gass. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Nå har jeg svitsja over til mopeden Nei vet ikke hva det kalles jeg.. Nitro? xD Uansett jeg har 5 liter med 20% nitro bensin som er til bensinbil, bensinbilen funker ikke lenger så jeg har egentlig ikke bruk for det.. Funker det på mopeden? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 ikke bruk det der har faktisk prøvd. er et seigt helvete Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 ikke bruk det der har faktisk prøvd. er et seigt helvete Hehe, takk for infoen iallefall Ser du ha Yamaha DT50X 2009 mod, har den sammen fikk den på Onsdag Noen tips til noe? ^^, Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 fikk vell min får en måned siden eller noe har nettopp bestillt: KTM skiltoppheng, polisport hvite handguards, små blinklys, rød rimtape og røde ventilhetter hvilken farge dtx kjøpte du? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Kjøpte blå :o) Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 kjedeligste fargen kjøpte hvit jeg med matchende hjelm men vær sin smak Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Nåe jeg bestilte den så bestilte jeg blå så fikk butikken inn hvit -.- så jeg måtte vente en uke til på blå... Blått er rått! Jeg har ingen spesiell hjelp, jeg bare stjal en fra kjellern, de merker ikke engang at det mangler en.. Men har lyst på sånn "Halo" hjelm som ser ut som en crosshjelm med visir og ekstra solbrilleglass inni visiret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå