Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

NOS/Lystgass innsprøytning på MC?

Rudde

Anbefalte innlegg

Hei kjører en 50cc mc og 125cc cross sykkel (bane, jorde, skog) og lurer på om det er mulig å koble til en ekstern NOS tank som sprøyter det inn i bensinlangen? og gi mere effekt ut av kjøringen? Hvor mange % skal jeg feks sprute inn og hvor skal jeg sprute det? Og eventuelt hvor mye ekstra effekt kan dette gi meg? Og hvor vil jeg merke boosten best? laft gir høyt gir?

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du vil merke det i hele turtallregisteret. Og ja, mener det er mulig men vanskelig.

Men blir veldig tungvint og distraherende om du skal trykke in en knapp for ''boost'' under kjøring av og til. Og det kan kanskje bli litt mer ytelese en motoren orgianlt tåler.

Lenke til kommentar
skrev feil, er plass på scooter, men ikke crosser :p om du ikke har en dritt peiling på mc så kjøper du ikke nos. det er ikke mulig uansett.

Jeg har ikke peiling men det er folk i huset som drev med modding av Motor GP sykler han har litt skruerfaring og testing og masse rart :D Han sysn det bare er gøy å skru han :D

Men hvorfor er det umulig? Hvor vil de feile? Kan jeg blande ut bensinen med sånn "NOS" man får på svinesund?

Lenke til kommentar

Nåe jeg bestilte den så bestilte jeg blå så fikk butikken inn hvit -.- så jeg måtte vente en uke til på blå...

Blått er rått!

Jeg har ingen spesiell hjelp, jeg bare stjal en fra kjellern, de merker ikke engang at det mangler en..

Men har lyst på sånn "Halo" hjelm som ser ut som en crosshjelm med visir og ekstra solbrilleglass inni visiret :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...