superteam99 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Det er en noen år siden jeg fulgte med i dataverdenen, så jeg trenger noen tips. Nå har jeg en Dell Inspiron 9400 som jeg kjøpte for 4år siden, men begyner å bli ganske gammel nå. Laptopen må være god nok for kommende spill som Diablo3, og forhåpentlig vis være god i 4 nye år. Det jeg har funnet foreløpig er XPS M1730 og Alienware M17X, fra Dell. Hva er hovedfoskjellen mellom disse to PCene og hva anbefaler dere av disse to? Prisen på XPS M1730 er jo mye lavere pga kampanje, men er den mye dorligere enn Alienware M17X? Er det andre gaming laptoper der ute som er å anbefale? Håper noen kan gi meg noen tips! Endret 26. september 2009 av superteam99 Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hva er du mest opptatt av ? design eller grafikk ? Jeg tenkte alienware pcen er jo ganske kul og meget bra hvis du kjører 260 i SLI eller 280 men tror du ville fått mer for pengene med denne pcen , den har mye raskee prosessor enn alienware og holder vel litt lenger. Det er ditt valg , personlig ville jeg gått for alienware om jeg hadde penger Lenke til kommentar
superteam99 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 looken er ikke så viktig, jeg er interisert i en kraftig laptop som varer i flere år. Når en fikk boosta opp Multicom Kunshan D900-i7 ble noe dyr med 3.3Ghz prosessor. enig at alienware er kulest i utsende! taket mitt ligger på en ca 20,000. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) For å si det sånn , i7 920 holder i lange baner oppgrader bare til 6gb ram og 500gb (7200RPm) så kommer den på 20k trenger ikke i7 extreme. Endret 26. september 2009 av eSuba Lenke til kommentar
superteam99 Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Takker for infoen! Gleder meg til ny PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå