turak Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er det noen på dette forumet som har prøvd enten superbakrill eller vitapro og "Ført" en forskjell? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du mener krillolje? og "følt"? Jeg har omega 3 olje men føler ikke en dritt forbedring. Synest det er så mye rare kosttilskudd at det er umulig å velge. Hva er liksom best av krill, omega, og selolje? Lenke til kommentar
turak Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Du mener krillolje? og "følt"? Jeg har omega 3 olje men føler ikke en dritt forbedring. Synest det er så mye rare kosttilskudd at det er umulig å velge. Hva er liksom best av krill, omega, og selolje? Ja det er vel krillolje .. men jeg gikk litt lei alle reklamene av folk på TV som sier "Jeg fikk et bedre liv pga krillolje/Vitepro", tenkte at man kunne få høre noe fra "Ekte" mennesker her på forumet. Vis det virkelig virker SÅ bra så burde vel alle bruke det. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Generelt sett reklameres det lite for de produktene som virkelig er gode. (hvilket som helst produkt) Hvis du sjekker ut eksempelvis nettsider til eliteprodukter, er du kansje heldig hvis du finner en nettside, og hvis du gjør, så er den stort sett mager på det meste. Hvis du sjekker ut eks vitaepro sin, ser du en nettside spekket med alt mulige greier som skal overbevise deg om at dette er bra. Dette er ofte fordi få av brukere hevder dette til bekjente osv, så de må reklamere for det selv. Lenke til kommentar
turak Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Generelt sett reklameres det lite for de produktene som virkelig er gode. (hvilket som helst produkt)Hvis du sjekker ut eksempelvis nettsider til eliteprodukter, er du kansje heldig hvis du finner en nettside, og hvis du gjør, så er den stort sett mager på det meste. Hvis du sjekker ut eks vitaepro sin, ser du en nettside spekket med alt mulige greier som skal overbevise deg om at dette er bra. Dette er ofte fordi få av brukere hevder dette til bekjente osv, så de må reklamere for det selv. Men de må jo få pengen til reklame fra en plass. I nederland er det noen som heter Xango, vis nok lagd av en eller annen fantatisk frukt som ligner Mango.. den drikken skal virke mot alt mulig rart, og det er flere jeg kjenner som har forslått den for meg - men det er ikke fordi de synes den er fantastisk, men fordi de får kjøpe utbytte. Det blir liksom en illusjon av at det ikke eksisterer noen "ekte" produkter, er liksom bare god gammel tran som alle vet at virker. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jada, vitaenpro har mange kunder, hvis en er god å reklamere kan man vinne. De gode beta kasettene tapte konkurransen over de dårligere VHS. Men hvis ikke vitaepro hadde blitt solgt på abonemang, hadde nok ikke folk tatt seg bryet me å bestille på nytt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du kan jo google vitaepro og lese litt på bloggen som kommer opp som første resultat. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Superba greiene inneholdt vist latterlig lite Omega 3 i følge en studie jeg leste her om dagen. Man måtte ha 20 ganger så stor dose som de anbefaler på pakken for å få i seg tilsvarende mye omega 3 som en skje med tran. Ikke verdt pengene. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg spiser - Kidz Greens - Tørket og knust tang, alger brokkolig og diverse - Tran / Sana sol - Kreatin - Jern fra tid til annen. Spiser også mye kylling og svinekjøtt, grønnsaker og frukt. Drikker mye vann, melk og juice. Fikk en pakke med sånn skit som ble gitt ut på gata en gang. Merket ingen forskjell fra vanlig og mye rimeligere tran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå