Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

skjermen blir helt svart når jeg kjører krevende spill osv!

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har da hatt et problem lenge med at skjermen blir svart og den svarer ikke. Datan skrur seg ikke av og jeg hører ofte lyd selvom skjermen blir helt svart. Det er ikke skjermen det er noe gærnt med! Kan også legge til at skjermkortet blir utrolig varmt, men tror ikke det har noe med skjermkortet og gjøre faktisk. KLikker fortsatt selvom skjerkortet er kaldt

håper jeg kan få litt hjelp av dere.

mvh Skurki

Endret av skurki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne ikke se at noe blir for varmt( uten om hk temp, som må være en bug !)

Har du instalert MSI Dual Core Center, hvis ja, har du gjort noen instillinger der(klokket opp cpu eller gpu), skjer dette med skjermen i alle inst: AV, Game, Office, Silence, and Cool

Lenke til kommentar

Rengjøring (støvfjerning) av cpuvifte og gpu/grafikkortvifte kan noen ganger være påkrevd.

Sjekk dette, husk på å slå AV datan og trekk ut strømkontakten før du åpner kabinettet.

Er det masse støv og rusk på kjøleribbene bør dette fjernes enten med å blåse det bort eller med en støvsuger (vær veldig forsiktig hvis en skal bruke en støvsuger nedi pc`n)

Ellers så kan dette også være et driverproblem,eller noen systemfiler i windows som har "bugga" seg.

Prøv å laste ned nyeste driver til ditt grafikkort hos nvidia, noen ganger kan det løse problemet.

Lenke til kommentar
Jeg kunne ikke se at noe blir for varmt( uten om hk temp, som må være en bug !)

Har du instalert MSI Dual Core Center, hvis ja, har du gjort noen instillinger der(klokket opp cpu eller gpu), skjer dette med skjermen i alle inst: AV, Game, Office, Silence, and Cool

Nei det har jeg ikke, ingen ting er mekka på. og Det skjer bare når jeg kjører fullskjermspill som er litt krevende

Rengjøring (støvfjerning) av cpuvifte og gpu/grafikkortvifte kan noen ganger være påkrevd.

Sjekk dette, husk på å slå AV datan og trekk ut strømkontakten før du åpner kabinettet.

Er det masse støv og rusk på kjøleribbene bør dette fjernes enten med å blåse det bort eller med en støvsuger (vær veldig forsiktig hvis en skal bruke en støvsuger nedi pc`n)

Ellers så kan dette også være et driverproblem,eller noen systemfiler i windows som har "bugga" seg.

Prøv å laste ned nyeste driver til ditt grafikkort hos nvidia, noen ganger kan det løse problemet.

driver er updatet, alt av filer er ordna og har ikke støv i kabinettet, ikke synelig i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...