Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Løst

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortell om den nye jenta du har "møtt", og spør om tips til hva du skal gjøre for å få henne.

90% av tilfellene får du elendige tips, med en ekstremt kald undertone.

5% av tillfellene blir du skjelt ut for hvor ufølsom du er.

5% av tilfellene vil dama at du skal komme til henne i morgen, og er ekstremt på at dere skal knulle.

Jo mer usikker du virker, jo fler årsaker får jenta til at du ikke er bra nok når hun skal komme over deg.

Eneste som er crucial er at du er kjapp og ikke tar noen pauser. Jeg hadde mest lyst til å skyte meg selv når jeg skrev "men du, jeg har møtt en jente jeg liker utrolig godt", telefonen min ringte og jeg ble borte i 2 min. Når jeg kom tilbake var skjermen rød av herter og hun følte det "akkurat på samme måten" og gledet seg til neste gang vi skulle treffes..

Lenke til kommentar
blokker og ignorer, done.

Har hun ditt mobnr så skifter du nummer, eventuelt om du har funksjonen på mobilen som ignorerer hennes innkommende ring.

Det var en både barnslig og feig løsning. Folk med samvitighet har ikke lyst å gjøre slik, han sier jo også at er glad i hu.

Bare si det som det er til henne Espen, men prøv å si det på en pen måte...

Lenke til kommentar

Det er ingen grunn til å lunke rundt grøten her. Hvis du ikke vil såre jenta, så er det bare å rive av plasteret med en gang, og gi henne den brutale sannheten. Det vil spare deg og henne for unødvendig bruk av tid og krefter.

Neste gang hun spør om f.eks. det med hjertene på MSN, så svarer du rolig og enkelt: Jeg har desverre ikke de følelsene for deg lenger.

Det blir bare værre dess lenger du venter, og evt hvilke omveier du tar for å få henne til å forstå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...