CorporalClegg Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Hei! Nå har jeg nettopp irritert meg grønn over pushpin-systemet til min nye xigmatek achilles, så jeg skal ha en ny, god kjøler. Krav; Stille, dette er det viktigste punktet Trenger ikke være god til klokking, så lenge den holder Q6600 på et normalt temperaturnivå Ikke push pin! Helst fysisk liten. Gjerne top-down (siden HK er passivt kjølt) Pris er uvesentlig, så lenge jeg får en god kjøler. Mvh Corporal Clegg aka Ivar Endret 25. september 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Oy, skulle inn her å spørre om det samme Samme krav som Corporal Clegg med trykk på "stille". Vifta som står på bråker noe inn i helv.....! CPU temp hopper fra 35C til 60C. Ligger på 40C nå og jeg kjører bare noen få programmer. De enkelte cores ligger på rundt 50C, i følge Everest Ult. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Da må jo Noctua sin 92mm utgave vare midt i blinken om den må være liten http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=362567 Ellers er jo den store bedre (120mm) men den holder bra den 92mm og. Noctua er iallefall kvalitet på fester og vifter. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Er ganske så nær å bestille NEXUS LOW-7000 nå, virker som et meget godt valg.. Eller hva sier dere? EDIT: Vil helst ikke ha tårn, da blir det stakkars hovedkortet mytt grillet.. Endret 26. september 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Tror jeg hadde valgt denne isteden da. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=362553 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 For stor Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. september 2009 Rapporter Del Skrevet 27. september 2009 Ja, da er det vel bare nexusen som vil passe til ditt bruk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå