Ninjahamster Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fant noe jeg har lyst på på http://www.flust.no/ til en svært fin pris i forhold til Elkjøp, Expert/BestBuy og Komplett. Lurer bare på om noen har erfaringer med denne sjappa? Aldri hørt om den før jeg tok ett produktsøk på Kelkoo. På forhånd takk! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) flust.no er vel nettsiden til Trumfkortet? Eller er jeg helt på jordet nå? Endret 25. september 2009 av mreinha Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Ja, virker slik men hadde vært fint med erfaringer fra folk som har handlet der og eventuelt hatt returer dit. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har handlet en del "søppel" fra den gamle siden deres, trumf.no . Mener å ha fått sånn mail att de nå er samme bedrift. Dog aldri hatt noen returer dit da det bare har vært små ting man egentlig ikke trenger. De var svært treige på å sende ut varer. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så lenge som det er Norgesgruppen (Spar, Kiwi, Meny, Joker) som står bak burde det være minimalt med risiko. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Da har jeg bestilt, betalt og mottatt varene. Eneste jeg kan utsette på denne sjappa var at de tok 180 spenn i frakt når jeg betalte med kort for to slike (pakken veide totalt 5-6 kg.): http://www.flust.no/kjoekken-og-husholdnin...oevsuger-zb412/ Bryr meg dog ikke så stort siden 550 spenn er svært billig for den der. Lokale Elkjøp tar 900 i butikk og på nett tar de 800. I tillegg fikk jeg med gratis navnelapper siden jeg bestilte for over 1000 spenn: http://www.flust.no/Merkelapper/ Disse kom ett par dager før pakken som vanlig brev. Totalt sett er jeg veldig fornøyd Lenke til kommentar
Ariansen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Mine erfaringer er svært dårlig. Jeg hadde tenkt å kjøpe en parkdress til sønnen min for opparbeidet bonus på trumf. Da jeg ikke hadde full dekning for hele parkdressen la jeg inn kredittkortnummer for betaling av resterende del av kjøpesummen. Når jeg fikk kvitteringen fra Flust.no så hadde de trukket hele beløpet fra kontoen min og ikke brukt bonusen i det hele tatt. I tillegg hadde de trukket meg for kr. 8000,- mer enn hva dressen kostet. Altså tilsammen kr. 8890,- for en dress som koster kr. 799,-. I forrige uke sendte jeg mail og ringte kundeservice for å klare opp i dette. De sa at pengene skulle bli tilbakeført så snart som mulig, men det har gått en uke uten at jeg har sett noe til pengene. Jeg spurte også om hvorfor de hadde trukket hele beløpet og ikke brukt bonusen min. Som svar på dette, sa kundeservice at jeg ikke hadde knyttet trumfkortet sammen med brukeren min på flust.no. Jeg svarte med at jeg hadde gjort det, men hvis ikke så måtte de hjelpe meg med å knytte det sammen. Jeg sendte kundenummeret mitt hos trumf og fikk svar litt senere fra kundeservice at <b>det alikevel var knyttet sammen[/b]. Nå venter jeg fortsatt på de 8000,- som jeg har utestående. Min konklusjon er at de er svært uproffisjonelle og varene de selger er ikke noe å hoppe i taket av. Jeg skal aldri mer handle hos flust.no Lenke til kommentar
Flust Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei Ariansen. Jeg beklager at du har vært uheldig i ditt møte med Flust.no. Dette er ikke slik det skal være. Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken, og det er heller ikke min hensikt å argumentere for eller mot. Vi har ikke levert som forventet og det tar vi alvorlig. Vårt mål er at kundene skal være fornøyd og vi har ingen intensjoner om å ikke opptre ærlig og redelig. Fint hvis du sender meg en PM, så kan vi sørge for at saken blir avsluttet og ute av verden. Mvh Christian Flust.no Mine erfaringer er svært dårlig.Jeg hadde tenkt å kjøpe en parkdress til sønnen min for opparbeidet bonus på trumf. Da jeg ikke hadde full dekning for hele parkdressen la jeg inn kredittkortnummer for betaling av resterende del av kjøpesummen. Når jeg fikk kvitteringen fra Flust.no så hadde de trukket hele beløpet fra kontoen min og ikke brukt bonusen i det hele tatt. I tillegg hadde de trukket meg for kr. 8000,- mer enn hva dressen kostet. Altså tilsammen kr. 8890,- for en dress som koster kr. 799,-. I forrige uke sendte jeg mail og ringte kundeservice for å klare opp i dette. De sa at pengene skulle bli tilbakeført så snart som mulig, men det har gått en uke uten at jeg har sett noe til pengene. Jeg spurte også om hvorfor de hadde trukket hele beløpet og ikke brukt bonusen min. Som svar på dette, sa kundeservice at jeg ikke hadde knyttet trumfkortet sammen med brukeren min på flust.no. Jeg svarte med at jeg hadde gjort det, men hvis ikke så måtte de hjelpe meg med å knytte det sammen. Jeg sendte kundenummeret mitt hos trumf og fikk svar litt senere fra kundeservice at <b>det alikevel var knyttet sammen[/b]. Nå venter jeg fortsatt på de 8000,- som jeg har utestående. Min konklusjon er at de er svært uproffisjonelle og varene de selger er ikke noe å hoppe i taket av. Jeg skal aldri mer handle hos flust.no Lenke til kommentar
branick Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Syns det er beundringsverdig at flust.no oppretter brukernavn på diskusjonsforum og tar tak i saken med en gang den blir tatt opp, selv på bortebane! Viser initiativ =) -Øivind- Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Syns det er beundringsverdig at flust.no oppretter brukernavn på diskusjonsforum og tar tak i saken med en gang den blir tatt opp, selv på bortebane! Viser initiativ =) -Øivind- God reklame, også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå