Gå til innhold

Gears of War 3 om 4-5 år sier epic. Bra eller dårlig?

Skalle

Anbefalte innlegg

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=585049

I følge denne artikkelen er det 4-5 år til neste Gears of War kommer fordi den skal komme på neste generasjons konsoller. Dette kan ha den effekten at vi til da har glemt alle feilene med Gears spillene og er dritgira på ny campain og ny actionfylt multiplayer. I tillegg er det forhåpentligvis mange nye og store muligheter ved neste generasjon konsoller som gir muligheten for en stor oppgradering av grafikk og størrelse på både campain og multiplayer. Dette gjør det spennende. Men jeg synes likevel det er veldig lenge å vente, og er litt redd for at Gears skal være et dødt og tilbakelagt kapittel når det kommer og dermed ikke så spennende allikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når Gears of War 3 kommer skal jeg vente til 2-3 uker etter lansering for å se om de internett fylles opp atter en gang av klager om lag, cheats og diverse bugs som ikke ble fikset fordi late utviklere ikke gidder å lage skikkelig nettkode.

Spillte GeOW enormt my online når det kom, helt fantastisk! 2`er var bare helt forjævlig, fullførte enspiller delen, som var fantastisk og har vel ikkje rørt det siden.

Serien trenger nytenkning,og eg er PISSLEI grafikkmotoren. For min del haster det ikkje med noen etterfølger ihvertfall,selv om slutten på GeOW 2 var rimelig bra da^^.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Mulig Epic kunne brukt Cryengine 3 til Gears Of War 3 om de har råd til det. Tror CryEngine 3 er maks både på PS3 og X360 da de har samme generasjons grafikk. Mass Effect, Metal Gear, GTA, Brutal Legend og Gears Of War 2 er etter min mening noen av de beste spilla noen gang laget. Ser like sykt ut. Spillt demoen. Hsr aldri opplevd juksing heller på Gears 2 da mismatch mellom filer vil gjøre det umulig å joine en online server. Man må regne med at det er folk uten liv der ute som gjør alt for å bli best online.. de ofrer tilogmed helsa. Da Er Horde mode det man kan slappe av med.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Mulig Epic kunne brukt Cryengine 3 til Gears Of War 3 om de har råd til det. Tror CryEngine 3 er maks både på PS3 og X360 da de har samme generasjons grafikk. Mass Effect, Metal Gear, GTA, Brutal Legend og Gears Of War 2 er etter min mening noen av de beste spilla noen gang laget. Ser like sykt ut. Spillt demoen. Hsr aldri opplevd juksing heller på Gears 2 da mismatch mellom filer vil gjøre det umulig å joine en online server. Man må regne med at det er folk uten liv der ute som gjør alt for å bli best online.. de ofrer tilogmed helsa. Da Er Horde mode det man kan slappe av med.

hva er det du babbler om?

du er klar over at Epic lager den mest brukte grafikkmotoren på markedet?

du er klar over at Unreal Engine 4 blir spesial lagd til neste gen konsoller?

hvilken grafikkmotor tror du Gears 3 skal bruke?

Lenke til kommentar

Trur Epic games kommer til bruker ein fremtidig Unreal Engine, Trur ikkje dei kommer til å skifte til heilt ny motor, men ein oppgradering av den nåverende Unreal Engine. Siden spillet ikkje skal komme før NExt-Gen er det vanskligt å vite.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ok, har ikke hørt om det, takk for infoen. Dagens motor trenger sterk forbedring i fysikk og animasjon. Blodet er heller ikke så rennende som det burde være. hehe. Saginga går også for fort. Intelligensen i fienden er stokk "dum" på normal settings og på hard. Løper rett inn i saga hver gang. Kunne godt tenkt meg et bedre cover system, mer dødelighet på håndvåpnene, mer realistisk skademodel. Flere team mates. åpent terreng. smartere team mates. de er ikke smart bare fordi de kan bruke cover

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

de har holdt på meg UE4 en stund nå, den blir helt ny.

ganske sikkert på at Gear 3 kommer på UE4 neste gen.

bedere cover system?, Gears har jo alerede perfeksjonert det, kan ikke se hva som kan bli bedere der.

flere enn 5vs5 håper jeg ikke, det vil ødelegge hele gears konseptet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Går fint med 10 vs 10 også om de lager store nok levler.

Hadde sett for meg Horde igjen og en ny Warzone mode på BF lignende nesten åpne terreng.

5vs5 konseptet du snakker om er multiplayer. Selv mener jeg at det kan forbedres med større team, slik at oppleves mer som en intens krig. Ivertfall på noen nye modes. med feks 64 spillere på stor slagmark. Med brukbare kjøretøy når man vil.

Fungerer mange spillere med Unreal 3 multiplayer fungerer det også med Gears 3 multiplayer. Som får enda medre motor.

Coveret kunne vært bedre ja, burde kunne sprenges i filler, bygge cover av ting man finner, booby traps. Det å ligge mangler også.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...