dms Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg irriterer meg av en eller annen grunn grenseløst over de pilene ved "Nyheter", "Webdesign" osv. Jeg tror det hadde blitt mye bedre hvis pilene lå rett under hverandre mot høyrekanten, og ikke inntil teksten slik det er nå. Mao. noe lignende dette: Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 njaa.. trenger ikke det. Jeg irriterte meg mer over den ENORMT svære underheaden.. Der som det står nyheter vettu.. den var alt for stor :-? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Fixet pilene. njaa.. trenger ikke det. Jeg irriterte meg mer over den ENORMT svære underheaden.. Der som det står nyheter vettu.. den var alt for stor Synes du? Jaja... Etter min mening er den fin slik fordi den på en måte deler siden i tre deler; logo, meny og innhold. Nuvel. Lagde uansett et kjempekjapt utkast, her. Bruker bare det samme bilde med width="150" og height="75" istedenfor 200 og 100. Er det noe sånt du mener? (bare at bildet ikke blir så stygt) Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 hehe.. nai. Det var bedre med det store heller, nå ble siden liksom bitte liten. I så fall måtte du ha flyttet bildet mer opp til venstre. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 får ikke mye plass på den siden der da. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Siden se fin ut, behagelig å se på uten alt skal blinke. Ps. Du har glemt linken ti HW Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 og www.becolane.net (*reklamere*) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Siden se fin ut, behagelig å se på uten alt skal blinke. Ps. Du har glemt linken ti HW Føler liksom at det er som å linke til google: folk vet om de sidene. :smile: Får vel ta den med, da Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 siden var grei den. men personlig så liker jeg ikke sider i den stilen vis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå