Deem Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Jeg har tenkt å farge noen plastdeler til longboardet mitt, delene var bare tilgjengelige i rosa! =p Jeg vet hvordan jeg skal farge det - koke med klesfarger. Men finner bare hårfarge i norge, ikke noe for klær (som også kan brukes til plast)... Noen som vet om noe? Blir vel ebay om jeg ikke finner noe her For de som synes dette høres interessant ut: http://www.youtube.com/watch?v=6T4L0lXJOD8 EDIT: Har bestilt fra ebay nå siden jeg er like tålmodig som et lite barn. Og synes vi burde hatt et litt bedre ord for å farge ting, ettersom å google på "farge klær" - overraskende nok, ikke gav noen relevante resultater. Endret 25. september 2009 av Deem Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg brukte vanlig bengalakk på noen plast deksler på et softgungevær, har ikke flassa av eller noe. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Det er beskyttelse for fronten, så lakk kommer definitivt til å bli slått av når jeg feiger og hopper av brettet og det kjører inn i fortauskanter og vegger i høy fart. Bestilte to pakker med farge fra ebay nå siden jeg vil ha de asap, men håper forsatt noen vet om noe. Kjipt å betale dobbelt så mye for frakt som for produktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå