Tinkerer Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hei Jeg begynner å bli lut lei av den klumpete DVD spilleren min og er av formening at alle opptiske drev kan følge floppy disken ned i det mørke hullet det forsvant i. Nå har jeg aldri kjøpt noe på Steam siden jeg ønsker å kunne spille spillene mine uten nettverkstilgang (syntes å ha lest at man må ha nettverks tilgang i forbindelse med kopibeskyttelse, eller tar jeg feil?). I tillegg har jeg en del spill på DVD fra før som jeg ønsker å spille nå og da. Spørsmålet er: kan man ikke lagre DVD'ene på HDD'en som et image eller lignende slik at spillet bruker den istedenfor å sjekke DVD'en? Jeg har prøvd å bruke Deamon tools for å lage et virtuelt DVD drev av en .iso fil, men det funket desverre ikke ... Noen som har gode tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 du kan vel bruke gode gamle NoCD krakker Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Genialt! Fant en haug med godsaker etter litt googling! Bye bye dvd's Endret 25. september 2009 av Asmodae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå